Öppet hus hos Gymgrossisten =)

Äntligen frisk och tillbax till livet efter nästan två veckors Influensa, nog aldrig varit så sjuk i hela mitt liv...
Heller inte blivit någon träning, varit grymt sugen senaste dagarna när man känt sig bättre att dra igång igen men lyckats slå bort de tankarna ur skallen, bättre bli helt frisk först...

Första träningsrelaterade "grejen" efter influensan var gårdagens Öppet hus i Gymgrossisten butiken på Sveavägen i Stockholm!  En fullspäckad och väldigt trevlig dag från morgon till kväll, utställare, tävlingar, fett procent mätningar, olika smakprover och rabbaterade priser bara för att nämna något =)


Extra kul att så många kom för att träffa mig, säga hej , prata lite och kolla in butiken.. Tack för alla vänliga ord under dagen, uppskattas verkligen och betyder mycket!


Anna Paulie mätte fett procent och delade ut smakprover från GG!


Daniel Nordberg sveriges mest noggranna butiksansvarige :D
Grymt kunnig med stenkoll på sina produkter, ett tips om man är osäker vilka kostillskott man ska använda osv, gå in i butiken o snacka med Daniel, utan att övedriva så kan han allt och är förutom det grymt trevlig och ödmjuk, man känner sig alltid välkommen!!!   Och till höger Roger Svensson butiksägare!


TACK för en lyckad och uppskattad dag Roger! som alltid när du ordnar något =)


kanske lägger upp fler bilder från öppet hus ikväll om jag hinner, nu ska jag iväg och hjälpa klienter med poseringsträning inför fitnessfestivalen och även göra egen comeback i gymet efter Influensan, Bröst & axlar får de bli =)

Frisk= att bloggen kommer rulla på igen!

Ha en skön söndag Friends!
///
Ederer


Kommentarer
Postat av: Sofia

Japp det här var roligt :) för det är ju jag på bilden :)

2009-11-29 @ 14:36:23
URL: http://spicywoman.blogg.se/
Postat av: Masse

Lagt ner bloggen?=)

2009-12-07 @ 23:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0