Saturday! The Best day?

Igår var dagen med stort D för alla vi som lever hyffsat sunt på veckorna och längtar efter godsaker för en dag=)

Denna lördag var inget undantag, alkohol är något jag utan problem kan vara utan, var nog ca tio årsen man redan i mitten av veckan kände suget efter massa Party!  Självklart är det kul att gå ut ibland, men jag uppskattar lika mycket en skön kväll med vänner och godmat, f*n kanske börjar bli gammal haha =)

Men som sagt svag för god mat är jag (kanske därför jag måste dieta 6månader inför tävling haha)  och igår var vi bjudna på grill hos några vänner!

"uppvärmingen" bestod av chips, choklad, korv med bröd och hamburgare...Innan det var dax att äta den riktiga middagen, haha gaaaaalen värld vi lever i "iron friends" =)
MEN samtidigt så uppskattar VI det goda mycket mer än de som äter det varje dag... Julbord är riktigt gott! men vem vill äta det varje dag?? NI förstår hur jag menar!

Saturday night...





Annika lånade Gasp jackan, passar perfekt, den ser inte alls för stor ut ;)



Hade mer än gärna lagt mig i soffan efter all mat, blev galet mätt :D , men hem byta om och iväg på jobb var det som gällde... Nothing to it but to do it som coleman säger =)




Nu ska vi åka en sväng till Skärgården för en promenad och ikväll är det rygg på gymet!

Söndagar funkar oxå =)
///
Ederer


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du skyddsväst?

2009-05-17 @ 15:07:16
Postat av: Ola

Vad är det för ubildningar man måste gå för att bli vakt? MVH

2009-05-17 @ 17:36:58
Postat av: Tim

Vad jobbar du som ? :)

2009-05-17 @ 18:24:08
Postat av: Ederer

Anonym!



JA!

2009-05-17 @ 22:33:08
Postat av: Ederer

Ola!



en relativt kort utbildning där du får ett förordnande som vakt/väktare ... googla på ordningsvakts utbildning så hittar du i vilka län man kan ansöka!



MVH

2009-05-17 @ 22:36:17
Postat av: Ederer

Tim!



jobbar åt ett bevakningsföretag.



mvh

2009-05-17 @ 22:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0