Fredagkväll!

Hoppas ni förstod att det var lite ironi i mitt senaste inlägg, men "budskapet" är sant... More Love to the people =)

Haft en skön vecka, inte gjort något speciellt, gillar vardagen ibland oxå! Jobba, träna, äta.. ja allt som hör en vardag till!

Tänkt att prova något för mig nytt när det gäller träningen, har känt att den allra sista gnistan att ta ut sig till absolut max i varje set inte alltid funnits där så självklar som senaste tiden, inte pga av motivationsbrist, kanske för det varit mycket jobb sista tiden?

Tänkte såhär!  är du utvilad varje gång du kommer till gymet finns inga ursäkter för att inte köra varje set tills stjärnorna kommer, älskar dock att träna så det blir INTE tal om några tre pass i veckan o vila resten, känner mig själv och vet att det inte skulle hålla =).. Så...

...Min plan =) träning varannan dag!!!  då kommer jag från en dags vila varje gång jag kliver in på gymet!!!
(
när man tränat läääänge som jag, måste man hitta på nya saker ofta för att fortsätta utvecklas, så från måndag och framåt testar jag varannan dag, there is a first time for everything hehe)


 Haft en mys kväll efter träningen, lagat god mat, skulle kolla på film men Sofia var trött och somnade i min famn =)




Dax byta om för jobbet nu, kanske inte alla som börjar jobba  vid midnatt?!

Ses imorgon, lr kanske inatt ?! =)
///
Ederer


Kommentarer
Postat av: Sebbe

Vad är det du arbetar med nu, Johan? Dörrvakt eller? =)

2009-05-16 @ 13:23:06
Postat av: Kim Norgren

Ville bara säga att det var väldigt trevligt att pratas vid i onsdags kväll, grymt stor var du och otroligt trevlig också två tummar upp:)



mvh kim

2009-05-16 @ 17:36:56
Postat av: oscar

är du adopterad?

2009-05-16 @ 20:29:28
Postat av: Mikael

Tjenare Johan, vet inte om du kommer ihåg mig. Mikael heter jag, du ska skicka mail till mig snart snackade vi om det för ett tag sen, gällande ett kost schema. Sitter inne på Gymgrossisten och kollar på olika paket. Vet ju inte riktigt vad som är bra och så. Skulle vara rätt bra om ja kunde ta kontakt med dig lite närmre, satt ja kunde få råd och tips vad ja ska köpa och så. Hade verkligen varit allt så ja kan komma igång =) Hör av dig. Mvh Mikael

2009-05-16 @ 21:54:47
Postat av: Ederer

Sebbe!



Jag jobbar åt ett bevakningsföretag!



Ha de gött =)

2009-05-17 @ 12:45:19
Postat av: Ederer

Kim Norgren!



TACK för dina vänliga ord!!!

Det vara bara kul att du kom fram och hälsade och kul att du följer mig o min blogg!



Du hade en snygg fysik, bara fortsätta kämpa i samma stil så kan det bara bli toppen!!!



Hoppas du hade en trevlig kväll förövrigt!



Sköt om dig!







2009-05-17 @ 12:55:48
Postat av: Ederer

Oscar!



Yes! Det stämmer bra det =)

2009-05-17 @ 12:56:55
Postat av: Ederer

Mikael!



Okey! får väldigt många mail och har mycket att göra förövrigt, så svarar på så många jag bara kan och hinner. Men vi kan ta det här, vad exakt är du ute efter med din träning? diet lr bulk? , svara på det kan du få några enkla tips!



mvh

2009-05-17 @ 13:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0