Dagen efter...

..En kul kväll :) 

Gårdagen började lungt, hade ju mitt dags schema klart så jag låg kvar lite extra i sängen, okeydå ganska mycket extra :))
kollade på klockan och den började närma sig fyra, alla som känner till Sthlm vet att det dummaste man kan göra är att ge sig ut i trafiken med bil mellan 16-19 för det är helt galna bilköer och hastigheten på en "90väg" kan ligga på 10km/h , men va f*n skulle jag göra, proteinet var slut och träningen var satt till 18.00 PRICK !


Klart trafiken smög fram även igår, Där FICK JAG för att jag låg kvar så länge i sängen :) 

*Sprang in på Gymgrossisten  *hämtade protein  *i bilen-kö   *hem äta och blandade tränings drinkar  *byte om  *i bilen- kö   *in på gymet strax EFTER 18  *tränade och blev filmad av Bodynytt  *snabbt hem duscha  äta, packa väskan  *i bilen- ingen kö längre =)

Framme vid slut målet för dagen, nattklubben F12 där jag skulle posera prick 21.00 precis  tiden som var bestämd..

Klubbägaren frågade - Haft en lugn och skön dag?   

Jag svarade -  Absolut tagit det lungt hela dagen...
(hahaha lr inte)


Men som sagt en kul kväll blev det!!!  Stället var fullt med folk till sista platsen och det kändes som de tyckte det var uppskattat när det var dax för posering vid midnatt, KUL =)

Var där själv så fanns ingen som kunde fota under själva uppträdandet, men här är några bilder innan & efter!

På terassen innan folket kom o de va dax byta om!


F12 Ett av sthlms hetaste inneställen hade INTE ett av de hetaste "omklädningsrummen" hahaha :P


Stod högst upp på trappan och poserade...



Härlig kväll efteråt, vip-soffa och gratis drinkar... Jag stannade kvar med trevligt sällskap tills de stängde =)

Idag är det en ganska grå dag och på schemat står tvättstugan, handla mat och ett gympass, ingen dag är den andra lik...

Carpé diém
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, kände ironin i det du sa till klubbägaren. En typisk klassiker. ;)

Du ser lika bra ut som alltid Johan och kommer alltid vara en av idolerna. :D

2009-05-28 @ 18:58:02
Postat av: Anonym

kan vi inte få se hela din utstyrsel, hört att den var cool!!

2009-05-28 @ 23:39:00
Postat av: Miss

Hej Johan!

Ville bara säga att du verkar vara en TOPPENKILLE! Din attityd och din vänlighet,(sällsynt i många fall) du verkar ha ett hjärta av guld samt enorm styrka mentalt och fysiskt! Blir alltid så fylld av positiv energi när jag läser din blogg! Önskar dig allt gott i framtiden:)

Kramar från norr!

2009-05-29 @ 11:45:05
Postat av: Ederer

Anonym!



haha jaaaa den "frasen" använder man ibland, som du säger en "klassiker" :D :D



tackar för dina fina ord, verkligen!!!



Ha en skön helg =)

2009-05-29 @ 17:53:12
Postat av: Ederer

Anonym!



Hehe, neee du det var once in a lifetime ;)

2009-05-29 @ 17:54:33
Postat av: Ederer

Miss!



Hej:) vilket härligt inlägg att få! dina ord gjorde mig verkligen glad och lite rörd. Är alltid mig själv både på gott och (ont såklart), så att få såna ord värmde mycket!



Önskar dig detsamma, a vision without action is only a dream så låt ingen bestämma dina begränsningar och mål... LYCKA TILL MED ALLT :)



Kramar till dig :)

2009-05-29 @ 18:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0