Vilat från gymet idag..

...men inte från "hemma kardio" , nyvaken och med endast en filt runt midjan körde jag igång med att bränna kcal med dammsugaren i en fart som ej tidigare skådats i Oslo :D

Fångad av en papparazzi blev man oxå:cool:


Blev helt spontant igår utanför ett gym tillfrågad om jag (för en "slant") kunde tänka mig att ställa upp och posera lite på vip avdelningen på en club här i Oslo på Lördag, formen är inte den bästa men va f*n ja kööör, syns inte så mycket ändå bland discoljus o rökmaskiner:emo-thumb 

Tittade på filmen The wrestler förut och den förmedlar verkligen budskapet av vad viktigt det är att inte bli fanatisk, låst och glömma omvärlden pga av sitt val att satsa inom sin sport...
Plast medaljer och pengar kan aldrig mätas med familj och vänner... Den som lever ensam endast för sin egen vinning dör oxå oftast ensam...




Okey ;) men om jag dietar fram till Lördag borde jag hinna bli stenhård med ribbor på röven till kvällens posedown....
I en perfekt drömvärld alltså hahaha :rolleyes:
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Christer

Tjena Johan!

Du ser ut att må bra, härligt. Det är ju toppen när man kan göra städningen till ett kardiopass.. haaa,haa! En fråga till dig experten. du tittade på mitt kostschema tidigare inför min diet. Har kört i 8 veckor nu. Det har gått bra har gått ner cirka 7 kilo. Märker nu att det blir svårare och svårare att bli av med något. Hur mycket brukar du tappa per vecka när det börjar närma sig slutet. Skulle tippa att jag har cirka 4-5 kilo kvar. Nu ligger jag på halvkilo per vecka vilket känns så tungt!!!

Ha det bra och kör inte för mycket kardio hemma!

2009-03-27 @ 08:48:36
Postat av: maas

På vilken klubb blir det? =)

2009-03-27 @ 11:39:25
Postat av: Ederer

Christer!



Kul att det gått så bra och att du tappat 7kg!!!



Jo kroppen funkar ju så att den blir "snål" men att släppa ifrån sig fettet ju mindre som finns kvar att ta av =) ,0,5-1kg/ vecka får man nog räkna med sista biten. Det man kan göra är så förändringar som att tex byta ut kvälls kesellan mot slow pro, där försvinner ju ca 10-20g kollisar, nu vet jag inte exakt hur du äter men du fattar vad jag menar, man får göra som förändringar som oftast sätter fart på förbränningen igen!



Hur gör du med kardio? ett bra sätt (om man har bråttom) är kardio efter styrkepass, det bränner bra!!! men är ej optimalt för styrka och uppbyggnad av muskler.



Man får helt enkelt prova sig fram... Men ett tecken på att man verkligen ligger på kcal minus är ju att man känner hunger känslor, något man måste orka- att vara lite hungrig hela tiden!



Kör så det ryker och grymt jobb hittills!!



MVH

2009-03-28 @ 23:05:19
Postat av: Ederer

Maas!



ledsen för sent svar, missade kommentarerna här :S , ja hoppade över det, hela grejen kändes oseriös efter ett andra samtal..



MVH

2009-03-28 @ 23:06:36
Postat av: Maas

Okej, de va ju synd! Hade ju kommit och hejjat annars;P

2009-03-29 @ 13:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0