Tio minuter...

...Till sovdax :) 

Sitter och lyssnar musik på youtube, fastnat i några timmar på sidan, lyssnar på alla låtar som dyker upp i skallen, gammalt som nytt!  Visst kopplar man ihop olika låtar med olika minnen i livet, lyssnade förut på låtar som vi spelade på student festen för tusen årsen och humöret blev på topp=)

 Man kan styra sitt humör och vilka känslor i kroppen som ska styra vid ett visst tillfälle!  Därför har jag tex som jag vet många gör ALDRIG lagt in ett helt album i mp3:n av "bekvämlighets skäl" utan varje låt är skräddarsydd med en tanke bakom  :)

Det finns låtar till varje tillfälle, lr hur?! ledsen, glad, förbannad, i tankarnas värld och gasen i bott på gymet...

Till alla ni  funderar på att tävla , under en diet upptäcker man och lär sig mycket om sig själv, vissa dagar e sjukt jobbiga! går inte att förklara varför om man inte gjort det själv.. Men ett tips att använda som hemligt vapen är MUSIK, tog mig igenom mååånga tuffa dagar förra dieten, speciellt mot slutet när magen gick sönder,enbart med hjälp av musiken, en "rätt" laddad mp:3 höjer din lägsta nivåoch tar din träning till nya nivåer, TRO MIG!!!
 
Ville inget speciellt med detta blogg inlägget mer än att säga att Musiken gör skillnad, lr hur!!! och den påverkar mer än man tror!!!

Sista låten för mig  inatt får bli Beautiful - Akon!



snart dax ladda mp3:n med sköna power walk låtar inför våren och värmen, like it :)





Sov gott  ladda mp3:n smart och gör timmen i gymet till magisk :)
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Jenny

Mr Jones :)

2009-03-25 @ 08:30:51
Postat av: Emil

Vet exakt vad du menar! Ligger i min första tävlingsdiet just nu. Har gått 6 veckor nu och vissa dagar är musiken helt avgörande för om träningen kommer göra någon nytta. Samma sak gäller kosten under dagen. Musiken påminner mig VARFÖR jag gör det. FÖrst då går det enkelt att dieta ytterligare än dag.

2009-03-25 @ 13:45:27
URL: http://body4future.wordpress.com
Postat av: Svante

Riktigt glassig bild på dig där=)



Ha d fint! Lycka till på träningarna, Tror att du kan gå riktigt långt=)

Postat av: Jeppe

Grymm blogg! Jag måste bara fråga, vad mäter din armar? dom ser så brutala ut!



MVH!!

2009-03-25 @ 23:24:56
Postat av: dessan

Är du hemma nu eller? (har inte läst inlägget :D)

2009-03-26 @ 12:30:44
URL: http://bigd.blogg.se/
Postat av: Ederer

Jenny!



Jaaaa MR.Jones , underbar kväll för snart tio årsen ;)



Inte börjar vi bli till åren vaaa?! NEEEEJ ;)

2009-03-26 @ 13:35:46
Postat av: Ederer

Emil!



Helt sant som du skriver!! & Lycka till med din satsning!



mvh

2009-03-26 @ 13:36:52
Postat av: Ederer

Svante!



Ahhh tack ska bli skönt med vår/sommar igen!!



O Extra tack för dina vänliga ord!!!



Ha de så bra!

2009-03-26 @ 13:37:52
Postat av: Ederer

Jeppe!



Tackar för schyssta orden och verkligen kul att du följer mig o gillar bloggen, TACK!!



Armarna var 51,4cm vid förra tävlingen... runt 52cm nu, i något fetare form :D:D



Ha de grymt bra!

2009-03-26 @ 13:39:47
Postat av: Ederer

Dessan!



inte hemma än... men ringer dig när ja e det så kör vi ett pass!

2009-03-26 @ 13:42:07
Postat av: Holge

Hell yes, musiken är riktigt viktig! Förresten, har du lust att hjälpa mig med en liten kostplan nu när jag börjar träna igen efter sjukan? =) (på msn kanske)



Mvh Niclas

2009-03-26 @ 19:00:24
Postat av: Dessan

ja, det låter bra. En kaffe på det så.

2009-03-26 @ 21:25:25
URL: http://bigd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0