On The Road Again!

Japp så är det =)
Har lämnat kära sthlm för en tur till en annan huvudstad...Oslo =)

Väskan är som vanligt när man reser fullpackad, alltid ett litet projekt för en "byggare" att vara på resande fot, men jag lämnade det mesta hemma och tänkte - Norge e inget U-land så kan köpa mig mitt protein osv där hehe =) , bland det jobbigaste, tråkigaste o mest energikrävande som finns att släpa runt med tuuunga väskor, inget för mig haha =)

Men valet av "resväska" är alltid givet!!!






En bild från kvällens pass på Elexia i Oslo!
Ett riktigt bra gym som bla. hade den maskinparken som alltid får "bäst i test" och som kan titulera sig världens bästa träningsmaskiner... Hammer Strenght!! 
Fruktansvärt bra grejer och man hoppade runt med ett leende genom hela passet =)



Får tillägga att leendet jag pratade om innan INTE gällde under tiden jag körde mina set... Då ser man mest ut som...Jaaa någon som tar i så han nästan spricker...men det bjuder jag på :P


Har tänkt prova lite olika gym under min vistelse, Haralds Gym är bokat imorgon, ska bara hitta dit oxå hahaha =) , kameran och en Ederer på topphumör lovar massa uppdateringar under tiden!


Ha en skön kväll! Gör ni som vi?? Frångår kostcirkeln och lagar tacos o tar ett glas vin, det funkar ==))
///
Ederer


Kommentarer
Postat av: Klinsmann

Hei er det ofte du trener i oslo ?

og hvor lenge skal du være her i hovedstaden :D ?

2009-03-17 @ 23:26:37
URL: http://www.klinsmanngomes.blogg.no
Postat av: Majk

Tjena mannen! jaså så du ska glida in i haralds gym världen för en dag ;) då säger jag välkommen till Oslo ;)



2009-03-18 @ 14:12:20
Postat av: Emil

Vilken lyx me offseason mat! Själv e man precis mitt i en diet inför sin första tävling.

Måste vara soft liv å kunna åka runt och testa olika gym i norden sådär? =)

2009-03-18 @ 19:09:42
URL: http://body4future.wordpress.com
Postat av: Anonym

Tjena! vilken ispirations källa alltså!

Jag måste fråga en bjässe som dig vad du tar i Knäböjj, Bänkpress och marklyft?



Kör hårt!

2009-03-18 @ 21:52:47
Postat av: Ederer

Klinsmann!



Kul att även folk från Norge följer min sida!!!



Jag är inte ofta i Norge, det var tio årsen sist! Men oslo är en fin stad och jag hoppas komma tillbaka oftare! Jag tror att jag ska stanna hela helgen i Oslo.. Har du party ?? =)



mvh

2009-03-19 @ 19:40:18
Postat av: Ederer

Majk!



Tackar!!! ja ett pass på Haralds innan jag åker hem ska det absolut bli, hört sååå mycket bra om det gymet!



Tack igen för orden!



MVH

2009-03-19 @ 19:41:21
Postat av: Ederer

Emil!



hehe jaaa lite lyx är det allafall, men när man inte dietar är det inte lika kul med "mat" =) då önskarn man bara att man vore i form hehe =)



Ja superkul att prova olika gym och träffa massa trevliga likasinnade, helt klart!!!



STOOORT LYCKA TILL med din diet och debut tävling!



MVH

2009-03-19 @ 19:43:51
Postat av: Ederer

Anonym!



TAckar så mycket för dina vänliga ord, superkul att du tycker så!!!



Oj läääängesen jag körde någon av de övningarna tungt o marklyft kör jag inte alls längre. men gjorde i somras under diet 250kg i böj med knälindor, säkert lite starkare nu med mer mat i magen =)

Bänkpress har jag inte maxat sen jag slutade tävla i just bänkpress...kan testa o se vart jag hamnar =)



ha de gott o lycka till med din egen träning!!!

2009-03-19 @ 19:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0