Ny vecka imorgon med nya tag :)

Veckans hetaste tips från mig :)


*Skär ner på kolhydraterna - Ta dem endast morgon och direkt efter träning

*öka proteinet

*Ät något " grönt" till varje måltid - broccoli, gurka, isbergssallad

* Drick minst 3Liter vatten/ dag
(tillsätt funlight saft om ni har svårt för bara vatten, den innehåller noll & ingenting, perfekt! )

* Tillsätt Omega3 till kosten, lovar snyggare/fräschare  hy/hud och en grym smörjning för leder + de fetter som kroppen behöver  ( transfetter som finns i tex chips o choklad gör ingen glad)

* Ta 20 min kardio efter varje styrkepass för att bränna lite extra inför beach -09! 
(ni som är rädda för att "tappa muskler" vid kardio direkt efter styrkepass tillsätt bcaa innan ni kliver upp på löpbandet, skyddar musklerna o stoppar nedbrytningen)

* Gör någon annan glad genom att under veckan berätta för han/henne hur mycket personen ifråga betyder för er!
( Ge positiv energi smittar av sig och kommer göra även dig gladare, finns väl inget bättre än att se någon man tycker om glad!!?)


Ett extra tips blir det =) ,
många har mailat och frågat vilket "kolhydratpulver" som är det bästa?  Utan tvekan PURE VITARGO!!! den innehåller allt för en perfekt påfyllnad efter träning OCH finns inga onödiga kcal som det kan göra i vissa gainers osv, utan tvekan värt sitt pris!  finns att köpa på ...
 
www.gymgrossisten.com


Här hämtar jag vitargo & protein i Gymgrossisten butik!
Passar på att skoja o ha lite kul samtidigt! livet behöver inte va så allvarligt all the time & ett skratt förlänger livet juuuuuu :)



Som sagt se till att fixa en glaaad och energifylld vecka nu ;)
///
Ederer


Kommentarer
Postat av: Romeo

når du var her sist uke med din frue i Norge, utenfor oslo city. Hadde så jævla lyst til å bort å ta et bilde med deg siden du er Forbildet mitt liksom :D men jeg tørte ikke :/ men men får ta det neste gang :D

2009-03-29 @ 23:51:06
Postat av: Julia

Härligt inlägg Johan :)!



Längesen nu...

2009-03-30 @ 10:33:08
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Ederer

Romeo!



haha nu blev jag generad, känns lite galet att man blir igenkänd i ett annat land även om det ligger nära :)



tackar så mycket för dina ord, hoppas att jag kan vara en bra förebild..

Och om du ser mig igen är det bara att komma fram om du ville ta en bild, bara kul att prata med nya människor!



All the best romeo!!!

/

Ederer

2009-03-30 @ 15:08:17
Postat av: Ederer

julia!



Små positiva förändringar gör stor skillnad i vardagen... så är det :)

2009-03-30 @ 15:10:16
Postat av: Konstantin

Motverkar inte cardion efter passet själva effekten man vill ha ut av gymet :/ Tänkte bara på hur du då lade upp programmet under dieten. Med cardion alltså. Försökte du hålla de två så långt ifrån varandra, eller slängde du in de efter vikterna ?



Keep it up! :=

2009-03-30 @ 20:54:14
Postat av: Andreas

Hur är det med det där egentligen,är det negativt för musklerna att köra kardio direkt efter styrketräningen ?.Man hör det lite överallat,att man ska köra kardion separat. Tror du att det är någon fara att köra 30 minuter kardio efter styrkepassen.Hade tänkt köra 4 styrkepass i veckan,dra ner på volymen men försöka att köra tungt för att bibehålla så mycket muskler jag kan.Tänkte köra kardio direkt efter varje pass men är tveksam nu om det är så att det är negativt för musklerna. Sen undrar jag hur mycket du tycker att man kan gå ner i månaden utan att tappa muskler.



Har läst genom bloggen och jag fattar inte hur du orkar med all träning du gjorde förra sommaren med kardio och styrketräning. Imponerande,jag hade legat i kylrummet på sjukhuset om jag tränade som dig haha.

2009-03-31 @ 21:51:05
Postat av: Martin

Tjabba,

okej med vitargo och annat du rekar,

men viket proteintillskott rekar du¨,

hur mycket protein ligger du på i olika perioder av din träning?

2009-04-01 @ 10:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0