Toppendag!

Åkte till stranden på Ekerö tidigt... ett stopp på vägen för att köpa en solstol för 99kr, som jag såklart glömde kvar (därför jag alltid köper den billigaste jag hittar hehe)  stannade fram tills tidig kväll!


Gillar sköna sommardagar, bland det bästa! behövs inte mycket, bara njuta och må bra, ganska enkelt att leva då, varför komplicera saker!

Annika fångade mig efter jag tänkt köpa en glass, men kiosken var stängd, lika bra det, försöker ju hålla diet här =)



Vilade lite efter bad innan gym, har börjat träna senare på kvällen pga av värmen och att det är mindre folk på gymet lite senare på kvällen, jobbigt köa för vikterna!

Sitter här nu och lyssnar på musik och surfar runt lite, klockan är kanske lite för mycket(!?) men kan sova länge så stannar uppe lite till...

Lyssnar på denna nu  Cervello - Stay and bleed





Det var min dag fram tills nu,varken mer lr mindre! 
Behövs inte mycket för att det ska kallas en toppendag, oftast är det enkla det bästa =)
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Julia

Bra smak på musik - som vanligt :) Tummen upp för den låten; aldrig hört förut!



Kul att allt går framåt nu med vännen. Får ta och ses snart oxå.

Kram Julia

2009-06-02 @ 20:32:08
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Ederer

Julia!



Ja gillar den låten, text lyssnare som man är :)



Tack för orden :) , ja det var längesen vi sågs, men ja hoppas du har det bra och är rädd om dig,O du glömmer inte att njuta av livet mellan alla träningar va!



Kram på dig och hälsa Pappa stefan ;)







2009-06-02 @ 21:08:17
Postat av: Julia

Håller med! :)



Verkligen, tack så mycket vännen och detsamma till dig.

... Ska försöka ... ;)



Kram, han hälsar tillbaka!

2009-06-03 @ 13:52:13
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0