Snabb Diet !!!

Är det som gäller med start idag :)

Skrev ju igår att jag under helgen fick ett roligt jobberbjudande som jag igår efter att ha träffat Daniel Gill från kanal5 hoppade på...

Tackade alltså JA till att göra ett jobb åt kanal 5  den 12:e Juni...




Ingen lust att se ut som en ballong om man ska vara med i tv :D . så minidieten är igång, 2timmar kardio + gym varje dag och bort med kolhydraterna... Kommer få springa på toa var femte minut, vet hur det är när man släpper ut kollisarna :)

Toppenväder idag, ska steka min kyckling och koka min broccoli sen får det bli en dag på stranden i solen tills gymet ikväll!


Seee yaaaa Friends :)
///
Ederer


Kommentarer
Postat av: Christer

Hej!

Vad kul för dig att jobba med kanal 5. Är det något du kan berätta om?

Hur går träningen annars, käkar och växer eller :)

Ha det så bra!



/Christer

2009-06-01 @ 12:44:31
Postat av: MissD

ååh!! Vad roligt! Ska bli kul och se dig på tv!

Ha det bäst!!

2009-06-01 @ 16:03:59
Postat av: Holge

Filmning efter filmning haha =) Fullt tempo för dig nu då (Y) Du får berätta mer om jobbet på kanal 5 =)



Lycka till med mini dieten.

Mvh Holge

2009-06-01 @ 19:32:41
Postat av: TobbeJonasson

Blir du inte degig efter en heldag i solen? Galen kille

2009-06-01 @ 23:26:59
URL: http://www.tobbejonasson.com
Postat av: Ederer

Christer!



Tack! ja det ska bli kul, dock med kort varsel så får se hur många kg jag hinner skala av =) , kommer skriva mer längre fram om vad jag ska göra!



Jodå jag håller igång och tränar, hoppas att det kanske växer lite oxå.



Hoppas allt går bra för dig med träning o livet i allmänhet:)



MVH

2009-06-01 @ 23:53:51
Postat av: Ederer

MissD!



Tackar sweet :)

2009-06-02 @ 00:09:18
Postat av: Ederer

Holge!



äsch så mycket är det inte! men kul när det händer:) , tack för lyckönskningarna! första dagen har gått bra allafall hehe =) men vet att hungern kommer!



MVH

2009-06-02 @ 00:16:35
Postat av: Ederer

TobbeJ!



Haha jo klart jag blir! tycker det isåna fall det är mer "tokigt" att strunta i en fin sommardag för man blir degig :D :D :D



löste det "problemet" genom att lägga mig o vila en timme efter badet innan gymet ;)



mvh

2009-06-02 @ 00:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0