Bodynytt del 2.

  • Nu finns del 2  under min offseason, en tränings intervju med mig uppe på Bodynytt.


    För att se den klicka här -- http://bodynytt.se/johanederer_intervju.htm


    säkert någon som kommer fråga annars så jag skriver direkt :) , Jag håller på att ta bort tatueringen på vänster arm, därför den ser ut som den gör just nu...Men snart är den borta och ingen är gladare än jag för det, gjorde den när jag va 16år och har aldrig gillat den :)

    Regn idag, perfekt träningsväder :P
    ///
    Ederer

Kommentarer
Postat av: Joakim

Du nämnde att du äter kolhydrater främst på morgonen och efter träningen, hur kan dina andra måltider se ut under dagen? Jag äter oftast 3 måltider med hyfsat mycket kolhydrater varje dag, borde jag trappa ner lite och istället satsa på fler proteinmål? Har ökat rätt mycket i kroppsfett senaste tiden och skulle vilja lossa lite, nåt bra tips på dietmat?



mvh

2009-06-02 @ 17:40:00
Postat av: GurraP

TjenA!! Vad är det för program du ska medverka i ? sen undrar jag bara vad du jobbar med, eftersom du verkar vara vaken så länge på nätterna??

Ha de kalas!!

2009-06-02 @ 20:41:28
Postat av: Anonym

Riktigt bra intervju/tränings film, kul att få en röst på dig :)



Du nämner i filmen att ditt intag av protein just nu OFF season ligger på 200g dvs 2g*kg, hur prioriterar du makronutrienterna under deff sen?



Mvh

2009-06-02 @ 20:53:30
Postat av: H

Grymt klipp på dig där på Bodynytt!!!

2009-06-02 @ 21:09:14
Postat av: Caroline



Härligt klipp, hoppas det kommer fler ;)



Kramar

2009-06-02 @ 21:11:03
Postat av: Ahmed

tjena johan! Jag bor i Stockholm och undrar om jag skulle kunna komma träna med dig nån dag känner jag böhver lära mig nya grejer, vore en grymt motivationshöjare samtididgt!

Jag skickar med min mailadress.



Superbra klipp på dig btw!

2009-06-02 @ 21:22:20
Postat av: stefan

Trevlig film med många kloka ord!

Gaddningen som du håller på och ta bort.Hur många behandlingar behöver du göra på för och få bort den,räknar du med att få bort den helt och vad kostar en behandling??

Postat av: Andreaz

Skön film du gjort!

2009-06-03 @ 15:01:04
Postat av: Ederer

Joakim!



Jag äter som sagt inte så mycket per dag men vid lunch o middag äter jag någon form av protein källa, oftast kyckling filè och grönt till det, gurka, isbergssallad, tomat lr broccoli.



Ja kolhydrater vid fel tidpunkt på dagen (främst sena kvällar) binder bara upp massa onödigt fett, prova som du säger att äta fler protein måltider!! och fyll upp med kollisar morgon (gröt) och i drinken efter passen! lovar du kommer tappa massa fett!



MVH

2009-06-04 @ 11:38:20
Postat av: Ederer

GurraP!



Jag jobbar åt ett bevakningsföretag.. gillar att vara uppe sent, kollar film, surfar runt o lyssnar på musik =)



Återkommer om programet när det ska sändas!



MVH

2009-06-04 @ 11:40:19
Postat av: Ederer

Anonym!



TACK verkligen kul att höra!!! under deff är ingen dag den andra lik, vi höjer och sänker både fett, kollisar o protein efter dagsbehov. MEN grunden är högt på protein vissa dagar 4g/per kg kroppsvikt, relativt högt på fett (omega3) och lågt och ibland nollat på kolhydrater.



mvh

2009-06-04 @ 11:43:17
Postat av: Ederer

H!



TAckar så mycket :)

2009-06-04 @ 11:43:46
Postat av: Ederer

Caroline!



Tack :) Det kommer fler klipp!



Kram

2009-06-04 @ 11:44:33
Postat av: Ederer

Ahmed!



Du kan maila mig på venice[email protected] så kan vi prata mer där!



mvh

2009-06-04 @ 11:45:30
Postat av: Ederer

Stefan!



Tack så mycket för dina schyssta ord!



Den kommer ta ca 5 behandlingar, gjort två st nu. det är dyrt med laserbehandling och man kan räkna med att det kommer kosta minst det dubbla mot vad det kostade att göra den! beroende lite på storlek osv...

Ja hoppas och tror att den kommer gå bort helt, de är enormt skickliga!



MVH

2009-06-04 @ 11:48:41
Postat av: Ederer

Andreaz!



Tackar tackar, kul du tycker så :)

2009-06-04 @ 11:49:14
Postat av: Jeppe

Härligt klipp och riktigt gött att du bjuder på dej själv genom att ställa upp på sånt här!



Keep it up!



/Jeppe

2009-06-04 @ 18:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0