Bättre sent än aldrig !!!

Skulle ha uppdaterat med min midsommarhelg tidigare i veckan...Men...Tankarna har varit lite överallt och ingenstans, såna dagar har nog de flesta ibland, när man funderar en del och allt känns lite "off"..
 
Men grymt väder är det :)) sovit länge på morgonen, dagarna har spenderats på stranden och kvällarna i gymet!

Midsommar helgen!

Midsommar afton- mobilen i ena handen och kopplet o hunden i andra, full koll asså :P tog det lungt med alkoholen med andra ord :)


Var faktiskt medlem i en skytteklubb förr, men erkänner! Fick storstryk av farsan, trots att han tagit "en nubbe"  mer än mig haha :)


Lördagen blev det en riktigt rolig utgång som slutade på Hells Kitchen tidig morgon och söndagen tog vi en kvällspromenad ner till vattnet vid slottet och lyssnade på live musik på Volvo ocean race...


Uno Sveningsson på scen, faktiskt sköna låtar att lyssna till en härlig sommarkväll!


Lite tränings relaterat som händer/är på G...

*Jag Kör minst ett dropp på alla övningar denna vecka och kardio efter alla pass!

* På Fredag kommer det en friend out there som mailat, vill komma och träffa mig & träna ett pass, ska möta honom vid tåget under eftermiddagen, du är varmt välkommen :)

*Har en heldagsfotning nästa Torsdag (måste låta bli glassen tills dess hehe )

* Tycker det är riktigt kul på gymet, kanske skrattar för mycket mellan seten, speciellt när coach är där, sist jag såg honom hade ja precis kommit in genom dörren när jag hör honom skrika för sig själv ...

--Nu J*vlar ska jag ta i så jag kommer ända fram till sangte Per , hallleeeluljaaaa!!!!   sen körde han bokstavligen skiten ur sig själv i det setet.... Intensitet är bara förnamnet, sen att han kallar sig "glad motionär" men är stenhård med tvär ribbor på röven och inte en fett gnutta på kroppen gör ju inte saken sämre, han e galen på ett positivt sätt... Svårt inte skratta då :D :D :D


Njut av sommaren! får ni abstinens av att inte träna (som mig :P) gör det tidig morgon lr sen kväll, gymet finns kvar 365dagar om året...
Inte solen!!!
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: fredrik

Kul att du börjat köra cardio efter passet, kanske hänger på nån dag..

2009-06-25 @ 04:30:24
Postat av: sofia

Längtar hem till dig, sover bara gott brevid dig!

Godmorgon & Godnatt :) Puss & Kram!!

2009-06-25 @ 05:03:54
Postat av: Tommy Ivarsson

Fan vad kul med en såpass intensiv och drivande coach. Det är väl inte för inte som P-A klassas som en riktig coachguru.



PS: Självklart ska det tränas under sommaren, hur skönt som helst att åka ner tidigt på dagen när det är svalt på gymmet. Sedan bränna av ett sjuhelvetiskt pass för att därefter kunna åka hem med ett stort leende och äta sig riktigt sommarmätt. :)

2009-06-26 @ 10:20:41
Postat av: Ederer

Tommy Ivarsson!



Nej sant P-A Kan sin sak utan tvekan!!! han är Guld!!!



Angående sommar träning... Kunde inte sagt det bättre själv håller med dig 100% =)



Ha de gott i solen!



MVH

2009-06-26 @ 23:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0