Nyvaken...

Nyvaken efter en natt på jobbet...
som vanligt  är fylla, våld och hot en del av vardagen, träffar på många osäkra människor varje natt som tror att en kniv i fickan gör dem till kungar )= bara senaste veckorna har vi haft bla. bombhot & dragna knivar mot oss, många  vilsna själar ute nattetid som inte fattat vad livet handlar om..

En del undrar hur ja orkar jobba så och om jag inte är rädd osv?
 Känns ändå bra att kunna bidra med säkerheten för alla de som är ute för att leva och ha kul, precis det livet går ut på!!!  Tycker det är skönt att ha hela dagen fri att träna och göra vad jag vill & You cant be scared, Life´s too short for that ;)


Sagt det förr, om du lever ditt liv, har kul och mår bra finns ingen anledning att ändra något...

" If you always do what you always done then you will always get what you always got..."


Ha en Härlig Lördag Friends, bästa dagen :)
///
Ederer







 

Kommentarer
Postat av: MickeB

Tjenare



Hårt arbete både fysiskt och psykiskt, tycker det är lite lustigt att folk helt plötsligt får för sig att göra massa idiotiska saker bara för att man är alkoholpåverkad. Tur att det inte händer något allvarligare, för så tråkig är världen just nu. Iallafall har du en mkt intressant blogg och syn på träning, fortsätt så!

2009-07-05 @ 22:08:45
Postat av: Ederer

MickeB!



Sant som du skriver! ...



Kul att du gillar min blogg och min syn på träning, TACK!!!



ha de så bra!

2009-07-06 @ 23:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0