Semlor överallt ;)

Fick en trevlig inbjudan på mail igår av Wictor sjövall... Citerar några rader

"
Hej Johan!

Är allt väl med dig? ser ditt namn överallt så ja har förstått att de går bra me fysiken å så, kul!
vet inte om du uppmärksammat att vi har gymdag på gymmet som jag jobbar på på lördag.hur som, här får du en speciell personlig inbjudan av mig!  vore sjukt kul om du ville komma, kul med lite kända och ödmjuka ansikten som du. kommer å va chins å dipstävling, åsså blir de föreläsning me anders granheim m.m..

Hoppas vi ses! "

Tack Wictor och jag Kommer självklart!



Ikväll blir det åka av på gymet kan jag lova, har en känsla i kroppen som är svår att beskriva...



Låt i mp3 Under passet...





Tar med kameran och bilder från passet kommer senare ikväll! Längesen nu...



F*n vad jag ser semlor överallt blir tokig, älskar dem, åt tio st på rad efter min tävling -07 (finns på bild ska se om jag hittar den!)
Lördag får det bli ett par ;)
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: ...

Snygg man får va;)

2009-01-14 @ 22:54:11
Postat av: Ederer

Thanx :)

2009-01-15 @ 01:27:38
Postat av: Holge som borde sova

Är det dagsformen det där? =)

2009-01-15 @ 02:12:47
Postat av: Ederer

Holge!



Ja lägg dig=) ska jag med göra nu, precis gjort klart en viktig detalj inför fotningen vi pratade om förut på msn!



Ja det är väl sådär dagsformen ser ut, ca 6-7kg extra sen tävlingen!



Sov gott, ska jag gör nu =)

2009-01-15 @ 02:25:53
Postat av: Anonym

Hejsan, du kör på ser jag :) Men tror du att du har lust att dela med dej av dit träningsschema?

MVH: Christoffer

2009-01-15 @ 16:58:23
Postat av: Angelica

10st? Shit! men de är fruktansvärt goda :)

2009-01-15 @ 20:39:57
URL: http://flisaflikka.webblogg.se/
Postat av: Ederer

Christoffer!



Jadå jag försöker alla fall =) schema kan jag skriva upp såklart om du vill!!!



MVH

2009-01-20 @ 10:31:54
Postat av: Ederer

Angelica!

Haha ja vet, galet =) men var dagenb efter en 5månaders diet så fanns inget stopp!!! hade inte orkat det idag!



JAAA SUPER GOOOODA :)



Ha en fin dag!

2009-01-20 @ 10:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0