Sweden Grand prix !

Vaknade ganska tidigt idag och övriga sov, fick lite tid över innan det är dags att börja packa för hemfärd, tog mig lite tid som jag oftast inte har och kollade runt lite på olika bloggar, forum, hemsidor osv...

Det som var extra kul var att väldigt många verkar vara i full gång med att dieta inför den nya tävlingen Sweden Grand Prix!
Kan ärligt säga att jag var fruktansvärt sugen på att delta i den tävlingen, visa vad jag kan när allt stämmer hela vägen fram (slipper magsår osv) men efter att ha pratat med både Team leader Roger och coach P-A så är vi överens om att vänta, då det inte ligger rätt i tiden för mig.

Tycker alla som tävlar borde ha som mål att göra någon liten förbättring mellan varje scen, vilket jag inte hade hunnit nu, så jag kommer bänka mig i vadpressen och liggande lårcurl det närmsta halvåret istället :)

Får helt enkelt vänta lite till med att sy upp nya posebyxor :P



Men...
Jag kommer självklart åka och titta på tävlingarna, sitta i publiken med en choklad bar efter en god hotelfrukost och titta på delar av europa eliten funkar det oxå :)



En liten
(för mig alla fall) motivations höjare på den "okrönte kungen" , som jag sagt tidigare är han en av få som verkligen imponerar på mig , kanske bara för vi är lika gamla haha:) ,Nej men seriöst en genomtänkt , framgångsrik, ödmjuk människa, alltid de rätta svaren och med en fantastisk inre drivkraft att nå sina uppsatta mål, GRYMT!!

 


Vill passa på att tacka för att det är så många som följer min blogg, kan inte själv förstå vart alla kommer ifrån:) fler och fler för varje dag... Väldigt, väldigt kul!!!


Ni som älskar träning men bor lite längre bort, vi ses på sweden Grand prix om inte förr :)
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Mike

Phil Heath är min absoluta favorit, han är så grym. Härligt att du gillar han!

2009-01-12 @ 12:43:08
URL: http://mikelindgren.webblogg.se/
Postat av: Andreas

Phil the gift Heath är mäktig.

Klart man förljer din blogg behöver ju all inspiration man kan få och du inspirerar.

2009-01-12 @ 14:40:09
Postat av: Mikael

Hur hittar du motivation när det går som tyngst på en diet?

2009-01-12 @ 17:03:35
Postat av: Lisa

Råkade bara halka in på din blogg, vet nog inte ens hur jag hittade den, men nu följer jag den med spänning;)

2009-01-12 @ 17:28:01
Postat av: Tobbe

Du öppnade precis mina ögon för Phil Health :P

Är inte så insatt i själva sporten som internationell ännu.



Hur käkar en kille som du när ni ligger off?

räknar ni på allting eller är det friare då?



svara gärna på min blogg eller min mejl:

[email protected]

2009-01-12 @ 19:39:32
URL: http://mjolksyra.blogg.se/
Postat av: Emilio

Tjena Johan. Vill bara säga att du har en så grym motivation till din träning.

Tänkte be om lite tips och hjälp till min träning.

Jag väger ca 68kg men vill upp till 72-75´kg.

Jag försöker gymma 2 ggr i veckan men det är inte alltid jag hinner. Tar för tillfället proteiner WHEY 80. Har du något tips på vad för tillskott jag ska ta för att gå upp i vikt samtidigt som jag vill bygga upp muskler? Tack för en grym blogg. Hälsningar Emilio

2009-01-13 @ 12:58:17
Postat av: Dorian!

Bra rygg på bilden! bra djup också.. Tänkte bara fråga, Kör du mycket marklyft?

Kör hårt!1

2009-01-13 @ 18:14:51
Postat av: Julia

Tack för fina ord :)

Svarade i min blogg.



Ha en bra dag!

2009-01-14 @ 12:20:11
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Sophie

Nemen, är det inte Jonas som är på omslaget :p

Släktning till mig :p

2009-01-16 @ 18:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0