Sunday in the gym :)

Tvunget att bränna bort Lördagens kalorier, tiden var satt till 16.00 och det var ett stort gäng med halvångest från lördagen som klev in på gymet hahaha :D


Julia var ivrigast in :D




När min vapendragare fredrik är med blir det alltid några extra reps, dax börja köra ihop igen på riktigt som under min diet, lr vad säger du ;)



Precis när Julia, jag och övriga gänget var klara...


...Dök P-A Andersson upp och drog igång ett vadpass "på liv & död" , grym intensitet håller han den gode P-A , jag brukar säga till honom "Du är ingen vanlig man inte" ==)))  ...Men positivt menat såklart!



Ha en mysig söndag kväll! Här blir det hyra film och soffan med en filt :)
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Christoffer

Skulle vara skoj att få se lite hur du lägger upp en vecka på gymmet :)!

Postat av: Fredrik

Piskan är redo:)

2009-01-18 @ 23:18:07
Postat av: Anonym

Grym du är Johan!:)



Är du och Sofia tillsammans ännu? Vart for hon iväg? studerar/jobbar annan ort eller nått? För mig ja läst att hon också tänkte tävla om de var nu iår?





MVH

2009-01-19 @ 10:24:56
Postat av: Peter

vad körde ni då?blev de enbart ryggpass som Julia hade önskat sig?:)

2009-01-19 @ 12:37:51
Postat av: Christer

Hej Johan,

Jag vet inte om du har sett detta repotage i aftonbladet http://www.aftonbladet.se/webbtv/sport/article4208764.ab

Vilken härlig kvinna, och vilken reklam för vår sport! Detta bevisar att man aldrig blir för gammal för att börja träna. Man kan nå stora resultat även om man är över 50.



Mvh Christer

2009-01-20 @ 08:37:10
Postat av: Ederer

Christoffer!



Okey! det ska jag absolut ordna! hur en vecka kan se ut...det kommer =)



MVH

2009-01-20 @ 10:08:50
Postat av: Ederer

Fredrik!



GRRYMT DET KOMPIS!!!!

2009-01-20 @ 10:09:40
Postat av: Ederer

Anonym!



Tack för orden om mig!



Jag är för närvarande singel... Sofia har pluggat klart till hälsoutvecklare/PT drar in feta pengar i Oslo :) En grym tjej!!!



Vet inte om hon ska tävla? men vet att det funnits planer på det och om hon väljer att tävla hoppas jag att jag får hjälpa henne, hon har en vilja av stål när hon bestämmer sig för nått!!



MVH

2009-01-20 @ 10:13:49
Postat av: Ederer

Peter!



Ja det är klart hon fick bestämma :)Damerna först heter det ju!

men jag tog ett par set bröst oxå =)))

2009-01-20 @ 10:15:36
Postat av: Ederer

Christer!



Kul! ska ta och läsa nu direkt! hade inte sett det tidigare. tack för länken!



ha en bra dag Christer!

2009-01-20 @ 10:16:46
Postat av: Ahmed

tjabbba johan hur går det med tränigen då vad har du förr mål nu skulle va kul få köra ett pass med dig?

2009-01-20 @ 10:35:34
Postat av: Markus

cha Johan.

du känner inte mig eller nåt, men jag är en beundrare av din fysik sen jag såg dig på lucia för ett tag sen.

jag läste i nån gymgrossisten reklamblad tror jag att du kanske skulle flytta till oslo efter nyår elle nå.



jag själv har tränat några år men är alltid inntresserad av olika tips. har följt din blogg och dina träningspass och undrar ifall du nån gång skulle tänkas köra ett pass med en "nybörjare" samt ge lite tips.



mvh

2009-01-20 @ 10:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0