Planet Fitness =)

För variationens skull har vi börjat åka runt lite bland gymen, kul prova nytt, träffa likasinnade osv...

Blev under förra året inbjuden av olika gymägare osv att komma o träna lite men orken svek mig då)= men nu är orken på topp och det känns kul att åka runt lite, tur man bor i "rätt stad" för här finns gym överallt!!!

Idag blev det Planet fitness på Norrtull dit vi blivit inbjudna av Jontan för ett pass!
/www.planetfitness.se

Jag körde ett armpass, fick order av Fredrik att sluta messa med mobilen och dra igång passet=) Blev ett bra pass när mobilen åkt ner i fickan =) ...
Jonatan som siktar på Luciapokalen`s tungviktsklass för juniorer körde ett bröst pass!










Några har undrat hur ett tränings upplägg kan se ut för en vecka, jag har de senaste månaderna kört mycket på känn och inte haft något speciellt schema....

 Men just nu ser det ut såhär!

*Dag 1 bröst och triceps (triceps högreps och inte till absolut failure)
*Dag 2 Rygg och biceps ( biceps högreps och inte till absolut failure)
*Dag 3 Ben och vader
*Dag 4 Axlar och mage
*Dag 5 Armar och vader

*Vilar Lördagar och söndagar.


Små dietat (utan kardio) sen i måndags och har tappat 5kg under veckan, måste erkänna att jag varit riktigt hungrig och sugen på sötsaker hela tiden, men hållt matschemat till punkt o pricka vilket ska belönas med en ätardag imorgon... kl.10.00 är jag bjuden på frukost hos några vänner som lovat nybakt bröd, pannkakor osv osv , även bjuden på middag senare på dagen, Lördagar e bästa dagen utan tvekan!!!

Får lägga mig tidigt ikväll så det snabbare blir lördag :D
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Får man fråga va karln jobbar med? vad menar du med absolute failure

2009-01-23 @ 20:20:37
URL: http://mjolksyra.blogg.se/
Postat av: Cuttan

Tjena Johan



Du har ju rätt stabila armar och undrar lite hur du ställer dig till att just träna armar 2ggr i veckan. Jag ligger just nu på ett ett schema som innebär att jag tränar armarna 1gång var 7e dag. Har ju även testat att köra armar 1-2 ggr per vecka också. Ska deffa till våren så då kanske man lägger in ett extra pass för armar som du visade där :>



2009-01-23 @ 22:50:36
Postat av: Camilla

Får man fråga vart i sthlm du tränar i vanliga fall?

2009-01-24 @ 01:35:46
Postat av: Julia

Hmmm.. Undra vilka "vännerna" är som fixar mat åt Johan Ederer. Skulle kunna gissa och vara näst intill säker på att jag skulle ha rätt :P



Njut av din lördag, det är du värd vännen!

2009-01-24 @ 09:39:42
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Stoffe

Undrar om du har lust att berätta hur du åt under din lilla dietvecka, vilka tider och vilken mat? :)

2009-01-24 @ 18:07:08
Postat av: Ederer

2009-01-24 @ 21:59:18
Postat av: Ederer

Tobbe!



Jag jobbar för tillfället (nyss börjat igen) inom bevakningstjänsten...Annars är är jag utbildad ungdomskonsulent och har jobbat inom skolvärlden ca tio år..



Inte failure menar jag att jag inte kör helt slut på muskeln i seten, stannar när det kanske finns ca 3reps kvar, spar på krutet kan man säga hahaha:D



MVH

2009-01-24 @ 22:01:44
Postat av: Ederer

Cuttan!



Tack för orden om armarna! Jo de är väl helt okej, har alltid tränat dem 2ggr/v och det har svarat bra! men tycker inte de förstör övriga fysiken så fortsätter så och hoppas på fortsatt utveckling. kommer i mars lägga om och börja prio träna svagare muskler, jag har en plan =)



Kul med deff! Lycka till!!!

2009-01-24 @ 22:04:17
Postat av: Ederer

Camnilla!



ja det får man fråga =) Kollar runt lite nu och vet inte vart jag ska köra framöver efter att Bodyfitness gym sorgligt slog igen... har du förslag?



MVH

2009-01-24 @ 22:06:07
Postat av: Ederer

2009-01-24 @ 22:06:25
Postat av: Ederer

Stoffe!



Inget avancerat alls.. orkar inte skriva precis gram osv men såhär ...



Gröt, kesella, torsk,drink,drink, torsk, kesella lågt på kollisar, lite hungrig hela tiden, dricker mycket vatten och 5kg har försvunnit =)



MVH

2009-01-24 @ 22:10:33
Postat av: stoffe

skulle vara kul att se lite före och efterbilder från din början av din karriär till slut! :)

2009-01-25 @ 00:23:29
Postat av: jeppe

vad menar du med(högreps och inte till absolut failure)?



och fortsätt att jobba på! grymt resultat :)

2009-01-26 @ 16:26:36
URL: http://jeeesper.blogg.se/
Postat av: Nikke

hallå mannen!

Först: Börjar se riktigt bra ut.

Sen: v-kragade tröjan du har på en bild med "Life is what you make it" vart fan har du hittat den??

Skulle ha kunnat köpt den du har om du inte töjt ut den =) //Nikke i gävle

2009-02-16 @ 10:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0