Lördagar Is the Shite =)

Blev en riktig brakfrukost även denna helg, dock en sen sådan passade på att sova läääänge, Lördagar is the shite, dagen då allt som är "förbjudet" på veckorna blir lagligt, vila från träning, äta massa gott, sova länge, utnyttja hela kvällen och natten oxå om man vill =)  LOVE IT

Denna Lördag är som sagt inget undantag, sov länge, god frukost, precis lagat middag, snart kommer lite vänner över och äter, blir några glas under kvällen sen ska vi ut på  ett nyöppnat ställe ikväll!
 
Viktigt viktigt viktigt speciellt i våran sport att man inte tillåter sig att att bli fanatisk, lovar att med lite distans ibland (minst en dag i veckan) till träning och strikt kosthållning kommer resultaten som ett brev på posten! 

Varit med in this game sen -94 och sett måååånga bli fanatiska, bränna ut sig tappa glädjen och vara helt borta från träning och välmående efter bara några månader )=  .... Gör inte det misstaget, räcker vara "tuffast när det gäller" , lägg bara in fokusen när det gäller tex den timmen i gymet, då är det krig, blodigt allvar, "jag bestämmer inte vikterna lr tröttheten" , sen efter slappna av må bra o njut av livet resten av dagen, oj vad man höjer sin lägsta nivå med det tänket!!

Haft en kille här under dagen som rest många mil för hjälp med uppbyggdnas träning och tränings upplägg, hoppas du blev nöjd med din dag!  tog lite bilder och de kommer upp senare...

Lite nytt på mig från media...


...




Hoppas ni oxå njuter av eran Lördag! Har ni skött veckan är ni mer än värda lite lyx idag!
///
Ederer



Kommentarer
Postat av: Andreas

tjenare Johan jag måste fråga, vad är det för dvd? :p är det dina tränings tips och så eller? :)

2009-01-31 @ 20:29:04
Postat av: Fredrik J

Tjena Johan.



Jag har en lite fråga som jag hoppas du kan ge nåt bra svar på. Det är så att jag och min kompis gymmar tsm några dagar i veckan o vi tävlar om vem som kan lyfta tyngst. Mitt problem är dock att jag har en del överskottsfett som jag gärna vill bli av med samtidigt som jag fortsätter bli starkare och lyfter mera o tyngre. Har du nåt bra tips på hur man kan göra ?



Peace out// Fredrik

2009-01-31 @ 21:36:19
Postat av: Jocke

Hej, tack för en trevlig blogg, jag har nyss börjat köra benböj och undrar om man ska köra med bänk eller utan bänk? har sett båda varianterna på gymmet...vilken ska jag välja eller ska jag variera mig?

2009-02-01 @ 09:59:06
Postat av: sid

Underbart att läsa. Gillar att du såsom jag kan ha lite distans till det hela. Tror mycket på det som Arnold sa; Man måste kunna ta ett steg tillbaka, titta på vad man egentligen håller på med och skratta åt det.



Ibland är det blodigt allvar men inte för sällan måste man "bara leva" njuta av livet. Jag brukar ofta säga; Träna för att leva inte leva för att träna, något jag tror du håller med mig om :)

2009-02-01 @ 12:04:33
URL: http://www.fitnessguru.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0