Extra kcal :)

Tjuvstartade "ätardagen" lite igår kväll med att boka en soffa på nysatsande Scandic Malmen och ta några drinkar och öl,är man ute efter extra kalorier så är det ett bra sätt att få dem....

Haha skojar!!! men ibland kan det vara riktigt trevligt att ta ett glas och sitta o snacka lite =)



Underbart härliga vänner som man har så var man bjuden på grym frukost imorse, vem behöver hotelfrukost när man har såna vänner??? ==))) , satt någon timme och pratade om allt från Bodybuilding till djuphavsdykare =)
Fredrik tyckte vi skulle dra till Alaska, göra lätta pengar genom att köra tuuunga lastbilar över isen,då undrar jag!  finns det gym där?? hahahah :)  Humöret på topp idag trots trist väder!





Tack för frukosten Annika =)




Tänkt vila idag men kan man fylla på med extra kcal kan man även fylla på med extra träning, rygg får det bli :)

Ha en fortsatt skön Lördag vänner! 
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Julia

Utan mig ?



=(

2009-01-24 @ 14:29:48
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Joel

Dra mig baklänges vilken kanonfrulle du blev bjuden på :)

2009-01-24 @ 19:45:53
Postat av: Sofia

Hærlig frukost!

Annika ær bra go :)



Før mig får ni inte åka till Alaska och jobba, farligt jobb ju :O !



Kraaaaam!

2009-01-24 @ 19:49:04
Postat av: ederer

Julia!



Får komma när du vill vet du :) Men idag utan dig...

2009-01-24 @ 21:52:36
Postat av: Ederer

Joel!



Ja såna vänner växer inte på träd, jag är både stolt och glad att ha det!!!!!



åt föööör mycket dock :D :D

2009-01-24 @ 21:54:03
Postat av: Ederer

Sofia!



ja grymt härlig! Annika är toppen!!!



haha nee ingen risk vi åker dit... Jobbar hellre i värmen så alaska blir fel håll!



Sköt om dig! Kram

2009-01-24 @ 21:55:43
Postat av: Ceasar

Jag har en sån t-shirt! fast röd :P

2009-01-25 @ 13:12:05
Postat av: Ederer

Jonatan!



klart du ska hänga med sen när tåget åker. då blir det åååååkkkkkaaaa av kan jag lova :D :D ... Ska vi se till att du blir grym till Lucia ska du se!



men det kommer göra ont så mental ladda ordentligt =)



Ha de så bra! vi ses och hörs!







2009-01-25 @ 20:12:14
Postat av: Ederer

Ceasar!



Där ser man ==)) Bra smak ;)



MVH

2009-01-25 @ 20:13:18
Postat av: Jonatan

Johan:

Har varit riktgt kul att köra ett par pass ihop med er, fler får det bli. Dags att gasa, snart tävling:D

Kör hårt!!

//Jonatan

2009-01-26 @ 10:14:33
Postat av: Alex

Ser sjukt gott ut! Den hade suttit tipptopp just nu :)

2009-01-30 @ 08:59:41
URL: http://alexzandra.blogg.se/
Postat av: Ederer

Alex!



Aaaaa den va riktigt god kan jag lova =)



men inte Lördag idag, du får vänta en dag till ;)



Kollade din sida, den pasta tallriken såg god ut, ja får göra en sån till lunch imorgon...



Lördagar is the shite :D :D

2009-01-30 @ 11:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0