Dax börja jobba upp mina svagheter :)

Ja nu har det blivit dax att gå in i den riktiga off season träningen och höja lägsta nivån inför framtiden, suttit och sytt ihop ett nytt schema både för maten och träningen!

Jag har kört mina fem pass i veckan sen förra tävlingen men utan den riktiga gnistan, iofs medvetet för jag vet att min kropp och själ behövde vila upp sig lite, men nu har jag kört halvhjärtat i ca två månader så nu är det dax... Helhjärtat igen och det gäller allt i livet!

Från måndag är det träning tills stjärnorna kommer igen... Och när de kommer... 3reps till =)


Som tur är handlar bodybuilding inte om att enbart vara störst för då hade jag kunnat lagt ner direkt =) Det är en visuell sport och det gäller att lura ögat med en bra form, snygga linjer och en välutvecklad fysik!

Sen en sak till som är säkert är att allt i livet är relativt
..
Finns alltid någon med större armar, snyggare kläder, snyggare lägenhet, snabbare bil, mer pengar på kontot osv osv.. något man måste acceptera annars kan det bli jobbigt att leva asså :)
 Bästa är att påverka det man kan, sig själv , bli en så bra människa man bara kan på alla plan och sen le och va nöjd!

Som sagt allt är relativt, en del tycker säkert att jag är "grov" med mina 100kg! men som jag skrev innan finns alltid någon som är större... Här med min vän tungviktaren Daniel Gustavsson på ca 130kg :)


Ni förstår vad jag menar... Påverka det ni kan... Er själva...



Ska som sagt fortsätta jobba hårt med ALLA mina svagheter, inte bara de i gymet..
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Fan va härligt de måste kännas att komma igång igen :) ja har ett mål ja vill nå. men ja längtar redan tills ja får lägga på kolhydraterna igen och börja lyfta tungt. har aldrig deffat innan och vill se hur stor roll kosten verkligen spelar :) Lycka till nu med allt på gymet och även det utanför!

2009-02-11 @ 21:46:33
URL: http://mjolksyra.blogg.se/
Postat av: Holge

Fan grabben, du borde skriva en bok om dina visdomsord =) Haha. Kämpa på med dina svagheter så hörs vi ;)



Mvh

2009-02-12 @ 00:08:05
Postat av: fredrik

haha, trodde aldrig du skulle lägga upp den bilden;)

2009-02-12 @ 14:12:50
Postat av: GurraP

Får man fråga hur lång den där daniel är ?

han ser ganska stor ut tycker ja:)

2009-02-12 @ 16:43:43
Postat av: Ederer

Tobbe!



TACK!!! ska bli skönt att komma igång hårt igen, har höjt tempot denna vecka och mer ska det bli!



Ja visst är det kul att se skillnaden efter en diet, för maten spelar sjukt stooor roll 70% vågar jag säga minst!!



Kör hårt!!!!!!!!!!

2009-02-12 @ 20:03:45
Postat av: Ederer

Holge!



hehe skriva en bok säger du, kanske det kanske :D



Yes lovar jobba på :) man lär så länge man lever lr vad säger du!



MVH

2009-02-12 @ 20:05:01
Postat av: Ederer

Fredrik!



haha jodå brorsan står alltid för mitt du vet!!



Ses snart förresten, ska bli kul, saknat dig lite, det du =) ..Sen vill din sambo och jag höra om du inte har nått nytt att "berätta" hahahaha KUNG e du!



ciao!

2009-02-12 @ 20:08:30
Postat av: Ederer

GurraP!



hehe vågar säga att han är topp 3 över dom största byggarna vi har i landet.. så du ser helt rätt, han e stoooor :D



mvh

2009-02-12 @ 20:11:09
Postat av: Ted

Du har rätt Johan, man kan inte stirra sig blind på vad andra har.. och vad man själv inte har. Istället är det bara att försöka uppskatta det man har, och vill man ändra på något så är det bara att kämpa på med vad man har att jobba med.



Själv väger man 80 pannor och känner sig minst på gymmet vart man än går i stort sett, men det kan man inte stirra sig blind på.. på samma sätt som att det alltid kommer finnas dom som är större och tyngre, så kommer det alltid finnas dom som är mindre och lättare.. (som säkert tänker samma sak).



Kör hårt..

/T

2009-02-12 @ 21:36:54
URL: http://metrobloggen.se/tedahlenius
Postat av: Stoffe

Skulle vara kul om du ville dela med dig om ditt nya upplägg träningsmässigt! =) Ligger i lite träningstorka och det skulle vara skönt med lite ny inspiration!



Kör Hårt!

2009-02-13 @ 00:01:29
Postat av: Simon

Kollar din blogg varje dag! Sjukt bra ;) och dina visdomsord stämmer till 100%, ser upp till dig

/// simon

2009-02-13 @ 18:35:02
Postat av: Ederer

Ted!



Så sant som det är sagt!!! BE PROUD OF WHO YOU ARE!!!



Kör hårt ;)

2009-02-13 @ 22:00:58
Postat av: Ederer

Stoffe!



Okey! inga problem skriver ner det inom kort!



Kör hårt du med :D

2009-02-13 @ 22:01:42
Postat av: Ederer

Simon!



Tackar så hemskt mycket för dina vänliga ord!!!!



Du får ha en toppen helg Simon!!



MVH

2009-02-13 @ 22:03:25
Postat av: Emelie

du med din träning och styrka verkar ha bra koll på vad man ska och inte ska äta, tips på bra mat, frukost luncher osv? några tips? :) Kram!

2009-03-04 @ 13:41:55
URL: http://empapuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0