Posing by night ===)

Blev återigen en grymt lyckad Lördag med god mat, trevligt sällskap och massa skratt :)  Provade blanda olika drinkar fram till midnatt och även de blev lyckade :D  , avslutade kvällen med en soft utgång på krogen!

Jag har tidigare uppträtt på stället och poserat så när club chefen fick se mig undrade han om jag inte kunde dra lite posing bara för skojs skull, haha gaaalet! tvekade lite men tänkte va f*n kan jag väl göra.. Om... Drinkarna e gratis under kvällen hahaha :) It was a deal :P

Some pics...

Gratis drinkar som sagt, tyvärr utan protein hahaha men det funkar ändå en lördag ==)


En trevlig kille som sa han följde min blogg =)


Party on :D


Som sagt... Gjorde som club chefen ville och drog några poser,  formen är som den är, men vem bryr sig en lördag hahaha och man får vä stå för hur man ser ut :D , TACK för drinkarna btw =)



Om det  oftast är tempo på lördagarna är söndagarna raka motsatsen, ska träna lite i eftermiddag sen får det bli nån bra film i soffan ikväll!

Även söndagar har sin charm! letar man ordentligt kan man nog hitta något bra i alla dagar, lätt leva då =)
///
Ederer


Kommentarer
Postat av: sid

Haha brukar bara vara vakterna på klubbarna som ber mig spänna bicep. Den dagen nattklubbchefen ber en dra av tröjan och spänna inför alla då har man kommit långt :D

2009-02-01 @ 19:31:27
URL: http://www.fitnessguru.se/
Postat av: Ederer

Sid!



haha du e rolig du mannen =) ...var nog bara för jag och lars östling uppträdde där i somras som han frågade om jag inte kunde dra några poser!!



Väntar på du ska komma på ett pass! ;)

2009-02-01 @ 23:12:04
Postat av: sid

Haha ödmjuk som få är du också, ville du köra ett pass sa du? Vad sägs om ben?

2009-02-02 @ 12:13:06
URL: http://www.fitnessguru.se
Postat av: Christer

Hej Johan,

Ser ut som att du har haft en härlig helg! Förstår att det måste vara en härligt känsla att få slita av sig på överkroppen och få visa allt slit. En fråga till dig, kan du tänka dig att titta på mitt kostschema om det ser bra ut. Är lite osäker om jag verkligen äter som jag borde, du är ju expert på ämnet.

Ha det bra!



2009-02-02 @ 15:34:55
Postat av: Tobbe

schyst blondin du hittat^^

2009-02-02 @ 20:17:40
URL: http://mjolksyra.blogg.se/
Postat av: Ederer

Sid!



Ja ben kan vi väl köra, kört ett pass sen december hehe men kan ju försöka ge dig en match alla fall :) Vore kul! skicka din mail om du vill? så skickar jag mitt nr e det bara du hör av dig!



MVH

2009-02-02 @ 20:29:41
Postat av: Ederer

Christer!



Ja det var en lyckad helg!

Hehe nja brukar inte ofta slita av mig kläderna förutom på scenen, För mig är bodybuilding en seriös sport som vilken som helst och att "gå o spänna sig på stan" har för mig inget med sporten att göra, vill vara seriös med det jag gör!



Inte ser man "sanna kallur" iklädd träningskläder springa 100meter på sergelstorg:D:D du förstår min tanke!



Klart jag kan kolla på det! du kan maila mig på venice[email protected] (två understreck mellan orden) så svarar jag så fort jag bara hinner!



MVH

2009-02-02 @ 20:34:51
Postat av: Ederer

Tobbe!



Ja hon är en riktigt bra vän!

Hon är även sambo med en av mina bästa vänner här uppe Fredrik!! , så hon är "inget jag hittat" förutom en bra vän!





Take care

2009-02-02 @ 20:40:52
Postat av: sid

Vore riktigt kul! Min mejl är [email protected]

2009-02-02 @ 20:46:33
URL: http://www.fitnessguru.se
Postat av: Lisa

Mums, ser ju rikttigt bra ut;)

2009-02-03 @ 12:08:55
Postat av: Ederer

Sid!



Ja mailar dig mannen!

2009-02-03 @ 13:09:26
Postat av: Ederer

Lisa!



Hehe tack Lisa :)

2009-02-03 @ 13:10:02
Postat av: Lisa

Är bara ärlig;)

2009-02-06 @ 15:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0