Idag vill jag bara...

Tacka alla ni som följer min blogg, tack för allt stöd och alla schyssta ord, jag är både glad och stolt att ni fortsätter att följa min resa under -09 ...

Vill även tacka alla nära & kära för att ni finns
, kan inte med ord beskriva hur glad jag är över det, anledningen till att jag skriver det, är för att ni aldrig ska tro att jag tar er förgivet, ni betyder massor och jag är stolt att ni finns i mitt liv...




" When you trapped and there`s just no key and you can`t breathe, I breathe for you... "





Glad att NI finns :)
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Andreas.T

Du är en inspirations källa Johan din attityd mot träning, tävling och livet generellt är något alla borde eftersträva och försöka efterlikna.





2009-02-09 @ 01:16:44
Postat av: Anonym

Word up på Andreas.T !

Håller med till max och jag hade inte följt den om den inte var så bra :)

2009-02-11 @ 16:40:22
Postat av: Ederer

Andreas T!



Tackar så mycket för orden Andreas!!!

2009-02-11 @ 20:53:34
Postat av: Ederer

anonym!



tackar!!! superkul att du följer mig och gillar bloggen, verkligen!!



mvh

2009-02-11 @ 20:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0