GYMGROSSISTEN!

Ni glömmer väl inte att titta in på www.gymgrossisten.com  Fullt med nya erbjudanden! 




Ska sjäv ta hem lite produkter från Gymgrossisten!

* Vitargo
* Whey 100
* Omega-3
* zma
* amino rush
* Blaze extreme
* och den roligaset produkten av dem alla Plasmajet!!!
säger aldrig något jag inte kan stå för lr har testat själv, den är grymt bra som en innan träning produkt, man ska ta den ca en timme innan passet för tryck och pump, lovar den funkar sjuuuukt bra, aldrig varit med om bättre pump och kontakt med muskeln som när jag tagit Plasmajet!!

Jag med Star Nutritions duktiga och väldigt trevliga produktutvecklare Anna Paulie!



Dagens tips är alltså att prova Plasmajet, den är grym, LOVAR!!!
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Hakim Gallas

tjenare johan, följer din blogg dagligen, kanonbra :D

har du msn, isf kan du väl droppa den i ett mail eller skriva den här?



Mvh

Hakim Gallas

2009-02-03 @ 22:12:25
Postat av: Alle

Tänkte köpa Whey-80 proteinet men på gymgrosisten står de att man ska ta det 3 gånger per då, annars kan det bli muskelnedbrytande och då undrar jag ska jag verkligen köpa det eftersom jag tar bara proteinet efter jag tränat?

2009-02-04 @ 12:41:28
Postat av: Alex

Tja, hur gör du för att variera din träning och indirekt inte stå still i utveckling? Jag periodiserar 3 v (4-6 reps) och sen 3 v (10-14 reps) och varvar dessa. Försöker variera övningsföljd osv.



Kan du inte ta och låta nån fota alla övningar du gör i nån vecka och sedan publicera bilderna på bloggen - alltid en inspirationskälla att se Mr. Ederer in action ;P

2009-02-04 @ 21:24:59
Postat av: Calle Ekman

Håller med, Plasmajeten är en riktigt bra produkt :)



Diggar din fysik starkt :)

2009-02-04 @ 23:07:35
URL: http://calleekman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0