Another day...

Håller mig fortsatt frisk och träningen rullar på!
Vad är bättre än att börja ett nytt år med en rivstart?! Har ett nyuträknat kost schema som sitter på kylskåpet och väntar, spinning cykeln ihop plockad igen och mp3 nyladdad...Nästa måndag är det dax att rivstarta nya året =)


Funderade lite igår... Måste man älska sig själv för att lyckas?? självförtroende, självkänsla, tillit, ego tankar...och vart går gränsen? kan man älska sig själv för mycket? ...

Ska skriva ner mina tankar kring ämnet i bloggen ikväll....


Ny bild från media,  Januari katalogen för 2010...





Ses ikväll! dax ta tag i en del måsten nu, ha en bra eftermiddag o använd allt negativt till bränsle på gymet...
"SHOW THEM"
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: makke

Tjena! grym blogg kan jag börja med att säga =) riktigt imponerad. dit jag vill komma är.. jag skulle gärna vilja veta hur ditt schema respektive övningar ser ut samt reps och set om du orkar ta din tid att skriva ner de eller skicka till mig :) din blogg ger mkt inspiration!

2009-12-29 @ 17:09:17
Postat av: Tobbe Jonasson

cykeln+nyuträknat kostschema= SGP? ;)

2009-12-29 @ 20:15:28
URL: http://www.tobbejonasson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0