Sommarens bästa pass :))

Gympasset var satt till 16.30...
Jag är både tidsoptimist och stressar aldrig, så fick speciella order om att vara i tid på pricken, Onödig sak att tillägga, ja är väl alltid i tid, eller :P

Kände redan när jag klev in på gymet att rätta känslan var där! Sagt det förr, ja tränar bättre hungrig under diet än proppmätt lr "bulkad" som vissa föredrar att kalla det, inget för mig om jag vill prestera... En hungrig varg jagar bäst ;)
Bästa passet denna sommar =)

...Alla de som tränar hårt var på plats idag efter semestrar osv, skön stämmning med massa adrenalin i luften!

En som var där och som verkligen gjorde intryck var Petra Lundin, vilken kvinna!!! En underbar två barns mamma som alltid sätter familjen och vardagslivet först och endast tränar för allmänt välmående helt utan prestige lr tävlingstankar.
Bevisligen kommer man långt genom ett sunt leverne, allsidig träning och ett tänk bakom sin kost!


Petra fyller år på lördag... Säger Grattis i förskott, mer vältränad 44-åring har jag inte sett i detta land, Grymt snyggt =))





( kan ju tillägga att det Ser ännu bättre ut live, min kamera är tyvärr inte den bästa)


250g kesella med frön och funlight NU ... Sen ZZzzzzz =)
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Tobbe Jonasson

Det där är vad jag kallar en VBM!

2009-08-07 @ 18:14:13
URL: http://www.tobbejonasson.com
Postat av: Jocke

Verkligen en underbar form på denna kvinna. Imponerande minst sagt. Så ska det se ut. Får nog de flesta andra 44åriga kvinnor att komma i lä.



2009-08-09 @ 00:29:00
Postat av: Anonym

shit hon var grym! där ligger du i lä Johan ;)

2009-08-14 @ 17:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0