Tonight`s gonna be a good night ;)

Kom inte iväg på någon roadtrip, hade glömt att jag skulle vara i frihamnen hos TV6 klockan 13.00 idag för en träff...
Tur som f*n att jag fick ett mess imorse från koreografen för kanalen ...

Ja svarade  -- absolut klart ja inte glömt ses 13.00 =) 
hahaha hon skulle bara veta att jag totalt glömt o packat mig halvvägs till värmland :S

 Imorse efter morgon kardion på löpbandet...


Dagen har funkat bra annars, morgon kardio, gym kändes bra!  och t.o.m hungerkänslorna har lyst med sin frånvaro!

Bara ett stopp kvar innan sovdax...
Ställde självutlösaren på kameran! 22.55 dax för powerwalk by night!


Kan man ha mer passande låt i lurarna?!
Tonights gonna be a good night ;)




Får se om  jag gör ett nytt försök till roadtrip imorgon lr om ja tar det längre fram...

Dax dra ut nu...
///
Ederer


Kommentarer
Postat av: Anonym

När Faen ska du pallra dit arsle hit och hälsa på då "Lilla" storebror!

2009-08-26 @ 04:17:49
Postat av: ederer

hehe ja kommer ner idag! ska åka strax....

2009-08-26 @ 11:23:18
Postat av: Anonym

ser ju att att vara i sjukt bra form :D

du har drömkroppen, fortsätt!!!

2009-08-26 @ 15:07:08
Postat av: Anonym

Då får du höra av dig!!!

Så får vi hitta på något



Älskar dig brosan!

2009-08-26 @ 22:54:23
Postat av: Anonym

Varför säger man att man åker ner till värmland från stockholm, så mycket ner är det inte. Det är väl mest bara innåt i landet.

2009-08-27 @ 11:08:05
Postat av: Ederer

Yes ja ringer senare idag broder, ska geee dig lite stryk som när vi va små hahahaha ==)))



Neee men hörs sen!

2009-08-27 @ 12:03:51
Postat av: Ederer

Anonym!



Jaaa du har säkert rätt! neråt e väl mest ett uttryck! men jag skriver INNÅT landet nästa gång :D :D



Ha en skön dag!

2009-08-27 @ 12:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0