Inne på vecka tre...

... Och det blir bara roligare och roligare, ordspråket "varm i kläderna" stämmer bra :))

Haft Ben dag idag, var laddad för knäböj men förstod tidigt under dagen att det bara var att tänka om!
Körde trapz med stången bakom nacken igår, blev några set med 240kg (tungt för mig) och har inte kunnat röra nacken sen dess så att ha en knäböjs stång där idag var ganska uteslutet :))

Matade på med reps runt 15 på alla övningar och bara 40sekunders vila mellan seten, vart tog syret vägen, vem behöver gröna lund?!! :)



Imorgon
står det armar på schemat, ska visa en riktigt bra övning som jag kommit på, perfekt för er som har svårt att få kontakt med armarna, går ej misslyckas och pumpen blir grym!

Ses Imorgon!
///
Ederer


Kommentarer
Postat av: holge

Ser fram emot övningen ;) Du MÅSTE komma på ett namn också.. Så fundera så det knakar nu Johan! haha

Mvh

2009-08-13 @ 23:58:39
Postat av: Hasse

Hej Johan ! Mitt första inlägg på din blogg. Jag tycker du är riktigt skön. Ska bli intressant att se vad du kommer att bjuda på för övning för biceps.

2009-08-14 @ 06:53:23
Postat av: Emilio

Tjena Ederer.

Jag har två frågor. Hoppas att du tar din tid och svarar på dom, skulle vara väligt tacksam.



1. Finns det något negativt med att styrketräna på morgonen efter frukost?



2. Just nu deffar jag och jag undrar om jag kan gå på gåbandet i 30 minuter efter morgon-passet utan att bryta ner muskler.



Brukar du gå direkt efter passet? Äter du något mellan passen? Eller tar du promenaderna senare/tidigare på dagen?

2009-08-16 @ 10:30:54
Postat av: Danne

Tjena, vad hände med den där armövningen som du skulle visa ? ;) ska bli intressant att se vad det är för något :D KÖR HÅRT!

2009-08-16 @ 10:32:37
Postat av: Sofia

världens härligaste blogg tycker jag...

kram till honom!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0