Springa bort söndagsångest (?)

Dagen efter...

Brukar gilla söndagar, perfekt dag att göra "ingenting", dagen utan krav att prestera, dagen man bara kan ligga i soffan med mysbrallor, en bra film och köpa massa skräpmat... Allt utan att känna minsta ångest!

Sen finns det söndagar som inte blir som alla andra...
Söndagar när man stannar upp och funderar över allt och inget och Söndagar när man vaknar BAKIS , skön påskafton med god mat i solen, trevlig förfest, en krogrunda ( Påsk -hemvändar dagen och krogen förvandlas till en stor fritidsgård där alla känner alla) och en efterfest till tidig morgon fick avsluta...

Inget direkt att klaga över men ändå dyker den där ångesten upp ibland utan att man kan sätta fingret på varför, lr hur?!  Men ja kan "ta det" , tror alla behöver stanna upp ibland och tänka efter, det är en del av livet att "våga stanna upp ibland" , den som inte "törs" det vågar inte leva heller... Haft både bättre och sämre söndagar, men va f*n imorgon är det MÅNDAG :))

Ska ta en tur till Gymet och bota söndagsångesten med ett styrkepass o sen dra på mp3:n i bott och springa på löpbandet :)

Lyssnar på denna nu - Skön låt!
 



Dax göra ett ryck och blanda tränings drinkar!



"
If you always do what you always done then you will always get what you always got"
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Sofia

I dag är det Måndag, lite närmare tills vi ses:)!!

Hoppas du får en fin dag Johan! Puss & Kram!!

2009-04-13 @ 07:35:54
Postat av: farsan

Gomöra!!! Jo Ångest,,, Tänkt på det en del, man kan ha det för nått som hänt/va "igår" men igår finns ju inte, bara nu och ev. imorgon.Såå! fortsätt pumpa å pressa. Cool låt föresten. /AFF/PAPP.

2009-04-13 @ 07:45:39
Postat av: Mikael Nilsson

Tjenare Johan :) har följt dig ett bra tag i din träning. Har som mål att bli en bodybuilder och börja tävla i framtiden. Men undrar hur ja ska börja? hur började du? Ha de gött // Mikael

2009-04-13 @ 11:53:56
Postat av: Karl

Hej! kan du berätta mer om ditt jobb?



/Karl

2009-04-13 @ 12:13:16
Postat av: Johan

Sofia!



Hoppas du oxå har en jättefin dag! fast du är i "fel" land :)



Kram

2009-04-13 @ 14:47:09
Postat av: Johan

Pappa!



visst är det så, no future in the past!!!

Dock inget speciellt som hänt så var ingen sån ångest, står alltid för mitt o den jag är/gör framför vem som helst, precis som min pappa :)



Älskar dig! krama lillebrorsan oxå :D

2009-04-13 @ 14:50:47
Postat av: Ederer

mikael n!



Kul att du följer mig!!!!



mitt tips är väldigt enkelt.. lär dig så mycket du kan om kosten och dess betydelse, träna hårt, varje gång du kliver in i gymet har du "bilden av dig själv på scen i huvudet" , träna varje pass som om det vore det sista i livet. glöm inte bort att vila och ge musklerna tid att växa.



SKIT i om folk tittar när du kör, do it your way!!



Låt det ta tid, jag började -94 och tävlade först -07, ingen stress, tro alltid på dig själv och ha distans till det du gör MEN glöm aldrig bort ditt mål.



För mer specifik hjälp och vägledning kan du kontakta mig på venice[email protected]



mvh

Ederer

2009-04-13 @ 14:57:03
Postat av: ederer

Karl!



Vad exakt vill du veta? jobbar åt et bevakningsföretag som vaktar hotell, krogdörrar osv.. jobbade innan i ca tio år inom skolan med ungdomar med särskilda behov.



Finns nya planer framöver, ett mål är att gå framåt inom min sport på alla plan.. den som lever får se =)



MVH

2009-04-13 @ 15:00:10
Postat av: CARL

Hej.

Jag gillar din blogg. Det där med ångest får vi väl alla dras med i den här branchen! Du har bra massa tycker jag, själv får jag inte tiden att räcka, eller motivationen att infinna sig för att komma i form. Jag har barn nu så det går bort mycket tid, får träna hemma med hantlar och en chinbar!

Ha de..

2009-05-09 @ 11:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0