Ser fram emot en skön helg!

Tränat tre pass om dagen den senaste veckan, 2 kardiopass och ett gym pass!

Kände jag behövde spurta på lite och chocka kroppen och så fick det bli!
Även så gott som det går nollat kolhydraterna och som alltid innan kroppen hunnit stabilisera sig tappar man trycket i musklerna, blir slät , kilona rasar av och man känner sig ganska matt i gymet, MEN jag vet att det kommer vända inom kort och formen kommer börja komma smygandes så jag fortsätter i samma stil nästa vecka och framåt!!

Ser fram emot en skön helg:)  som kommer bli träningsfri förutom morgonpromenader,ikväll har jag ett fotojobb som säkert kommer ta några timmar, efter det blir det uteserveringar & god mat! från lördag är  två hotell nätter och konsert med Tina Turner i globen inbokat!

Avslutade gårdagen med en skön kvällspromenad i villa områdena där jag växte upp, lite kul att allt ser precis ut som för 20-årsen, tiden verkar verkligen stå stilla här, men det har väl sin charm det oxå :)



Ha en skön fredag!
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Mikael NIlsson

Hejsan Johan! Mailade dig härom dan, vet inte om ja fick rätt mail adress eller om du inte har hunnit svara? Hör av dig. Mvh Micke

2009-04-17 @ 14:15:58
Postat av: ante

Tjena johan, kan man få hjälp emd ett kost program av dig?



Diggar dig hårt, keep up that good work!

2009-04-18 @ 02:08:44
Postat av: Ederer

Micke!



inte fått något mail. skrev du rätt??? 2st understreck mellan. venice[email protected]



MVH

2009-04-18 @ 15:47:28
Postat av: Ederer

ante!



tack för orden ante!!!



kan maila mig på venice[email protected] för kost program osv!



trevlig helg!

2009-04-18 @ 15:48:42
Postat av: hej johan

de var du som gled in i degerfors i fredags? tyckte de var du .. skicka ditt mobnr så kan vi snacka lite [email protected].

ps ska börja bygga upp mig på brukets gym nu :-)

aj va de ska göra ont kompis.. lycka till

2009-04-19 @ 09:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0