It`s all in your mind!

Varit lite "blogg torka" några dagar, haft fullt upp med att ta mig igenom dagarna...

Blivit många timmars träning från tidig morgon till sen kväll, Våran "plan" att dra ner mig har dock lyckast och sammanlagt har ca 5kg rasat under en vecka, det tar på krafterna och det gäller verkligen att fördela sin energi rätt under dagarna då den tyvärr inte räcker till allt man kanske hade önskat...

Avslutade min söndags kväll med giant set för ben och kardio fram till 23.00 ....
(Ben passet tog bara 40min så blev 1.5 timme kardio istället för 1 timme)

Klockan 21.20 och 1.5 timme kvar på löpbandet...


Som en teamkompis från Gymgrossisten, Lars östling sa häromdagen, It`s all in your mind , vi har samma tänk han och jag...  "Torsdag klockan 13.00 lr Söndag kväll 23.00"  vem bryr sig???
allt går om man ger sig f*n på det!!! 



Somnade runt 00.00 igår och klockan ringde 05.30 idag, upp och ut på 3.5 timme kardio...
Ska laga matlådor och vila nån timme nu, ikväll blir det träninga på Pro Gym med Pierre Chamoun, passet som skulle blivit av i fredags...

Ses ikväll efter min visit på Pro Gym :)



Remember... It`s all in your mind!!!!
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Robin P

Hej Johan jag har en fråga här! Sen jag starta med byggning så har de 3 viktigaste sakerna varit för mig MAT, Rätt TRÄNING och SÖMN, men du ligger minus....Påverkar inte det dina muskler negativt ?

2008-09-22 @ 15:14:05
Postat av: filip

undrar vilket som är bäst att ta VITARGO efter konditionspass eller styrkepass ?

tacksam för svar ! :)

ps. fortsätt kämpa du kommer klara de med den inställning du har nu ! :)

2008-09-22 @ 19:15:08
Postat av: Robin P

Jag mena då självklart i sömnen, påverkas det inte negativt med minus på timmarna ? :P

2008-09-26 @ 18:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0