OKEY!!!!

Okej!!!  Dax att höja pulsen lite (min puls)...

Har inte sagt något! Gillar inte att "snacka" och sen inte kunna leverera..Vägen har varit lång, mycket kan hända, men börjar se slutet på tunneln...

Ska därför berätta varför jag sen 1:a Januari ägnat varje dag helhjärtat, sen 1 Juni varit hungrig varje dag och varför jag från i måndags tränar 4-5 timmar per dag och endast äter detta i fast föda per dygn...


Jag är ingen robot... Jag har mått bättre, är hungrig, låg och fryser...Men jag är glad inombords! För jag känner mig stark och vet att inget kan stoppa mig från mitt uppsatta mål!

Man kan likna det vid en smekmånad, under en sån period känns allt perfekt, lätt just då! men är inte känslorna äkta lr tillräckligt starka när smekmånaden är över håller det inte hela vägen...

Mina känslor för våran sport är äkta, tränat sen -94 och min "smekmånad" är över sen länge, ändå känns det bara bättre och bättre för varje år som går.... That`s real Love !!!    ...Känner man så behöver man aldrig tveka...

Därför har jag vetat i 1.5års tid att den 6:e December 2008 sitter jag inte i publiken...

Till alla ni som mailat och undrat, här är mitt mål detta år!





Ligger en bra bit under 100g kollisar per dag, är ganska seeg i skallen(!) Men om några timmar ska benen få sig en rejäl omgång!!!

December är nära!
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Anders

Galet Johan :) No Pain - No gain!

2008-09-04 @ 13:34:21
Postat av: Ederer

Anders!



Ja just nu e livet gaaalet, inte som en vanlig "svensson" :)



men nästa år ska jag vara mest "svensson" av alla, längtar lite :D



trevlig helg!

2008-09-05 @ 22:12:29
Postat av: Vanessa

Torsk is the shit på diet!!!!!!!

2008-09-05 @ 22:14:15
Postat av: Edrerer

vanessa!



Haha jasså det tycker du ... Lättare för dig som e så liten att bli mätt på det :P



Trevlig helg:)

2008-09-05 @ 22:17:47
Postat av: Anders W

En kompis tipsade om din sida. Kul!

Jag vill också tävla, igen....kanske nästa år!

Att titta på filmen från Fitnessfestivalen ger mig

riktigt goda minnen. Kul att man hamnade på "stillbilden" också, ha ha.

Lycka till!

Mvh

Anders W (2:a -100kg)

2008-09-07 @ 21:39:39
Postat av: Ederer

Anders W!



Thanx!



Kan tänka mig du får inspiration av att se den;) Visste inte att det var du på stillbilden, du hade en fin fysik och en imponerande form!



Klart du kommer tillbax, "det finns en tid och en plats för allting" ...



Kör hårt!



MVH

2008-09-08 @ 21:53:34
Postat av: Micke

Hej, jag tränar mån,tis. vilodag ons. och tränar tor fre. och vilar helgen, är de bra upplagt? jag tar en drink Whey-80 varje gång efter träning och morgon. Och innan träning tar jag en drink Rage koffein. men vet bara inte hur ja ska lägga upp mitt schema så ja inte tränar alla muskler samtidigt. Tänkte om du skulle vilja lägga upp ett scchema med muskelgrupper åt mig :) skulle va as sjyst :) ska man träna på lördagen oxå? eller är de bra som jag har de? och angående dieten så drar jag ner mycket på kalorier, och äter gott på helgerna :) Hör av dig // Micke

2008-09-09 @ 13:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0