OPEN YOUR EYES!!!

Morgonens kardio var ganska tuff att ta sig förbi, halsen kändes inte alls bra, Kämpade mig igenom med mycket vilja och lite hjälp av kroppen...

Åt min gröt, somnade, vaknade halvsnurrig...

Fick sen höra något som gjorde mig förbannad, inget personligt mot mig, men ibland tänker man sig in i andras "situation", en omtänksam, ödmjuk, glad människa som alltid ställer upp i alla lägen är värd att bli bemött på samma sätt!!!

Folk som tror att livet handlar om att "ta & ta" sen aldrig ge lr visa tacksamhet, har
noll respekt i mina ögon:nono:

Kom till gymet laddad och lagomt förbannad ;) Förkylningen var som bortblåst!
Om det är bra att känna sig "lätt" i denna sport vet jag inte :) Men idag flög jag mellan maskinerna!!!
Drog en timme på löpbandet efter passet bara för att;)...












Varför bryr jag mig??? Ändå inget mot mig...

FÖR ATT...

Jag värdesätter mina vänner :) och skulle aldrig ta saker förgivet...

Tänk om alla kunde se med öppna ögon:emo-thumb
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Calle Ekman

Jag kommer till luciapokalen och håller tummarna för dig! Grym är du :D

2008-09-17 @ 22:54:02
Postat av: mango

Johan akta hjärtat för helvete.. träna inte om du e förkyld !

2008-09-17 @ 23:46:57
Postat av: En liten vän

Du har ett hjärta av guld

Håller tummarna för dig:)

kramar från mig

2008-09-17 @ 23:55:52
Postat av: Ederer

Calle Ekman!



Härliga ord att höra, betyder mycket med allt stöd!!



Ska kriga järnet hela vägen fram till 6:december



Ha de bra! kör hårt!

2008-09-18 @ 07:50:05
Postat av: Ederer

Mango!



Ingen fara, jag har respekt för sånt... har vilat 8dagar utan att röra en fena=) , lite trög startade igår morse bara, mår bra igen!!!



Tack för omtanken!

2008-09-18 @ 07:51:20
Postat av: Ederer

En liten vän!



Tack lilla du :) Dina ord värmde!



Klä dig varmt när du e ute och walkar me vovven, hösten e här :)



Hoppas att du har det bra...

2008-09-18 @ 07:54:52
Postat av: Haaris

Tja Johan!

Orkar du slänga upp några av de senaste låtarna du har i lurarna när du gymmar? (:

2008-09-18 @ 08:07:53
Postat av: Petra Lundin

Tack för de orden, Johan!

2008-09-18 @ 11:44:56
Postat av: Ederer

Haaris!



Klart jag kan göra det! skriver ner några ikväll efter passet!



MVH

2008-09-18 @ 12:59:08
Postat av: Ederer

Petra!



Orden kom från hjärtat..

En fantastisk person som betyder mycket för mig, människor som han växer inte på träd!!!! Han är värd all respekt för den han är och det står jag för framför VEM SOM HELST att jag tycker!



Vi ses:) ha de bra!







2008-09-18 @ 13:12:20
Postat av: Padde

Undrar bara vilket som är bäst att ta vitargo efter konditonspass eller styrkepass ?

Eftr som där är så många kalorier :s ?

ps. du e fett stark har dig som förebild när jag tränar ha d gott :D !

2008-09-18 @ 15:24:09
Postat av: Ederer

Padde!



Först och främst TACK att vara någons förebild det är stoooort!!!!



Vitargo är ju en snabbkolhydrat källa som är bra att ta efter alla pass både stryka och kondition, oroa dig inte för några kcal. Det viktiga är att ta vitargon DIREKT efter passet, alltså minuten efter! då lagras inga kalorier som fett utan går direkt ut i muskeln och fyller upp dina glykogendipåer och stoppar muskelnedbrytningen. Endast proteinkälla som "whey" efter passen stoppar inte muskelnedbrytningen och istället för att bygga muskler så blir effekten den motsatta...



Finns ju olika slags vitargo, kör med PURE VITARGO den innehåller minst "onödiga" saker... den kör jag med!



Lycka till Padde!



MVH

2008-09-18 @ 16:01:20
Postat av: Ederer

Padde igen!



En extra grej bara... För att vara helt säker på att kroppen tar upp all vitargo och inga onödiga kcal åker in, lägg dig på samma mängd vitargo som din kroppsvikt , alltså väger du 90kg så ta 90gram vitargo direkt efter, då fyller du bara ditt behov!!



Ciao=)

2008-09-18 @ 16:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0