Sporten i mitt hjärta lever!!!!!

Relativt nyss hemkomen från en väldigt lyckad hel helg i musklernas tecken - SM 2008 i Västerås...

Att gå på gym och motionera är väldigt "inne" just nu för både gammal som ung, hur kul som helst när " Berit 70år" dyker upp på löpbandet bredvid och säger hej=)  Minst lika kul när "Bertil 64år"  frågar efter en bra övning för biceps =)

Därför jag Älskar våran grej!!!
Finns en nivå för alla, även om jag har "pinnen i hack 7" på cable crossen är det bara för Bertil att sänka pinnen till "hack 5"... Ingen prestige! man behöver inte göra hattrick varje match för att känna man duger, Lovar! Jag och Bertil e lika nöjda båda två efter våran träning!!

Allt det jag nyss skrev e grymt härligt....
En härlig grej till är att årets SM hade lockat rekordpublik, utsålt till sista plats och att deltagar listorna var mer välfyllda än på länge, härlig stämmning hela helgen, Fullt på mässan och fullt i hallen!




Får återigen tacka alla som kommit fram och önskat mig lycka till, gett mig en kram lr bara velat ta ett kort...
För att nämna någon bara, ta de här grabbarna som kom fram och sa de tyckte jag hade en fantastisk personlighet och ville önska mig lycka till mot tävlingen...  Blev som sagt väldigt glad av alla vänliga ord under helgen!!!



Some pics...

Jag och Jenny Ståhl en vän från mitt gym, 4:e plats bland tunga damerna e grymt jobbat!


Stockholms härligaste gymägare, Isabella Wellin,ägare Bodyfitnessgym!


Jag och Anna Paulie, Same team ;)


En av de allra trevligaste i svensk byggning som jag känner..Tobbe Kellmeling behövde ingen tröja- Formen var där!!!


Homan Meshkat som ska tävla ute i Europa om 2.v - Lycka till min vän!
(Hade gärna tävlat mot dig i december, men kommer fler tillfällen)


Legenden från Gävle Mr.Zone sålde sin nya dvd i xxxl`s monter!
( www.zonecapone.com )


Gick in backstage för att gratulera min Teamkompis Nye Tungviktsmästaren Lars Östling...
STOORT GRATTIS GRYMT JOBBAT!!!



Som alla stora tillställningar hade även sm en "efterfest" på Bluemoonbar...

Hade trevligt sällskap under kvällen av Annie och Kim!


Alla tre är på diet mot samma mål, Fitnessfestivalen, två fitnesspärlor och jag i byggning så drinkarna bestod av vatten med is =)  .. Annie`s
(till vänster) väg mot scenen kan ni följa i hennes blogg - www.metrobloggen.se/AnnaMariaLacatus



Vill tacka alla jag träffat för en grym helg, vi ses snart igen på Fitnessfestivalen i December, då är det äntligen dax för mig att få kliva on stage!!!
///
Ederer


Kommentarer
Postat av: Viktor

JOHAN KUNG EDERER!



sjukt kul att träffa dig och grymt nice att komma med på bild i din blogg =)



Din inställning till allt går inte att beskriva, hoppas du njuter av allt det du gör, för du är guld värd!

Du kommer gå långt, oavsett vad det är och inte bara inom Bodybuilding!



Ta hand om dig och cykla lite åt mig i morgon.



/Grabben i skjortan

2008-10-06 @ 23:52:15
Postat av: kim

Hej där..

Tänkte bara tacka för sällskapet, vi hade jättetrevligt!

Nice pics förresten, vi kom med i alla fall:)

Sköt om dej!

MVH Kim



Ps. Hälsa Fredrik:)

2008-10-07 @ 00:06:28
Postat av: Ederer

Viktor!



TACK DETSAMMA!!!

Bara kul att ha er med i bloggen, tack för alla härliga ord och stöd, betyder mycket, sånt som hjälper till när hungern och tröttheten kommer,då orkar man le ändå, grymt!!!!



Hoppas ni hade en kul helg! vi ses på FF om ni ska dit, lovar att ge allt varje dag ända fram...



Sköt om dig och ha det grymt bra Viktor!!!

2008-10-07 @ 02:01:20
Postat av: Ederer

Hej kim!



Tack detsamma! blev en lyckad kväll även utan sprit=)

Det var ni som gjorde bilden;)



Lycka till nu så ses vi på Fitnessfestivalen igen!



All the best!





2008-10-07 @ 02:05:29
Postat av: Adam

Tjenna Johan.

Som viktor sa, är din inställning grym och de är bara försetta så!

Hoppas du kämpar på lika bra som under förra dieten så komemr de gå riktigt bra under fitnessfestivalen där vi komemr hejja på dig :)



Ha de underbart / den minsta killen i grå tröja ;)



2008-10-07 @ 16:15:42
Postat av: Ederer

adam!



Tack för orden, verkligen!!!



härligt med stöd!!!! ses där!!!



haha den minsta killen i grått e väl ja :P

2008-10-08 @ 14:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0