Perfekt start på dagen =)

Vaknade, slog på datorn i väntan på att kaffet skulle koka klart, kollade som vanligt igenom "mina sidor"  för att svara på mail osv...

Sovit väldigt lite inatt, kanske hungern som gör sig påmind? snurrade nog runt fram till fyra innan jag somnade...
Tänkte det skulle bli en tuff morgon med 3timmar träning efter kaffet, men hade fått ett kort men härligt mail som jag blev väldigt glad för...

"Tjena!
Skönt att se att du kan stå på dig!
Oerhört imponerade av din ödmjukhet och att du kan ställa dig upp rakryggad.

Roligt att se hur du bemöter folk,  inte överspänd och väldigt trevlig!


Mer Johan Ederer byggare! "




TACK FÖR DINA ORD!!!  Trots en dålig natt fick jag en bra start på dagen och nu ska jag ge mig på morgonens 3 kardio timmar....

 Let`s do this!!!




Ha en skön dag vänner! Ses ikväll igen, både kameran & jag e laddad :D
///
Ederer





Kommentarer
Postat av: Haaris

Synd att du inte dök upp igår, vi väntade på dig ;/

2008-10-20 @ 08:27:27
Postat av: Ederer

haaris!



jag vet och får be om ursäkt )= Mådde riktigt dåligt efter morgonpasset och blev tvungen att lägga mig... kom inte uväg till träningen innan kvällen, så är det med diet tyvärr )=



hade inget nr så jag kunde ringa dig heller, men tro inte att jag bara struntade i det för det gjorde jag inte!!!



sorry...



Ederer

2008-10-20 @ 16:16:47
Postat av: Haaris

Hehe okej de lugnt, jag förstår :D

Lite dåligt av mig att inte ge dig mitt nmr hehe,

Men om du är intresserad av att komma så står mitt nummer på e-mail fältet!



Kör hårt!



2008-10-20 @ 20:00:00
Postat av: liza

Grymt fina bilder du har på din blogg.. o riktigt bra form.. du kommer o lyckas bra på luciapokalen..skulle själv varit där o tävlat men kände att tiden inte räcker till så ja får satsa på nästa år..men de ger mer tid..

Kämpa på..

Kram Liza

2008-10-20 @ 23:17:32
URL: http://www.metrobloggen.se/liza85
Postat av: Anonym

Det var väldigt oväntat att springa på dig idag, men väldigt kul! fin o snäll som alltid :D :D ,kanske har tid för lilla mig nån dag?? fika lr film?





Pöss ;)

2008-10-21 @ 20:16:16
Postat av: Ederer

Haaris!



tack killen! har sparat nr och kommer gärna förbi när jag har krafter till det!!!



grymt!!!! kör hårt!



2008-10-21 @ 20:51:08
Postat av: ederer

Liza!



Tack! kul att du gillade bilderna och min form! den sista ska bli bättre tills december=)



ahh kul med uppsatta mål! lättare att motivera sig! bara kämpa på så står du där nästa år!!!



Kör hårt!



kram

2008-10-21 @ 21:06:44
Postat av: Ederer

anonym =)



Tack för orden tjejen! har väldigt mycket just nu med diet och allt annat runt omkring och med livet i allmänhet!



vill inte lova nått jag inte kan hålla...



Så sköt om dig så ses vi säkert framöver!



2008-10-21 @ 21:10:19
Postat av: Sofia

Ett tack till alla som stöttar Johan och förstår hans enorma satsning, vilken otrolig prestation en sån här satsning innebär.

Att en själ som våran Johan, lägger all sin tid, hela sitt hjärta och liv med sitt mål i fokus, dag som natt, och samtidigt dessutom lyckas inspirera så många människor runt sig, det är så fantastiskt!



Johan är en underbar människa, och det verkar som att det inte bara är jag som förstått det...

Nu är det inte långt kvar till scenen, så kom igen nu alla... stödet som finns runt Johan tillsammans med hans enorma karaktär, kärlek och styrka för sin sport och sitt mål kan bestiga berg, och vi siktar mot bergstoppen! Eller hur!!



Johan...

Jag tillsammans med många många andra älskar dig för den du är och för din brinnande kämparglöd mot ditt mål!

2008-10-22 @ 08:23:22
Postat av: Rickie

Hej Johan, ville bara skriva att jag beundrar din målmedvetenhet och din otroliga personlighet! Hoppas allt flyter på bra trots lite kolisar och allt. Jag har en fråga till dig också, har för mig att jag såg att du jobbat som personlig assistent, och om det stämmer var det ett givande jobb enligt dig? Tack på förhand, du är en enorm inspiration.



Mvh Rickie

2008-10-22 @ 11:47:34
Postat av: Jörgen

Blir det -80 för dig i år eller ?

Vad ligger vikten på nu ?

Mvh

2008-10-23 @ 08:53:17
Postat av: sara

Hej hej!



Skulle bara säga att jag och några kompisar kommer och hejjar på dig på Luciapokalen, bokade resa igår!!!



Kul att se dig en snabb sväng på gymet, du hade växt rejält sen sist :)



Lycka till!



Kram

2008-10-23 @ 20:16:36
Postat av: Johan

Sofia!



TACK FÖR ATT DU ÄR DU!!!!!!!!!!!



Utan dig under året hade jag ALDRIG kommit så här långt, hälften är ditt oavsett...



Du vet redan vad du betyder för mig så behövs inga ord...



KRAAAM!

2008-10-23 @ 21:08:34
Postat av: Ederer

Rickie!



Grymt härligt att få höra såna fina ord, tack det värmer!!



stämmer jag jobbat som elevass/ungdomskonsulent under åtta år tidigare... det bästa jag någonsin gjort, helt fantastikst att få finnas där och hjälpa andra till en enklare vardag... funderar du?? KÖR!!!! grymt jobb som jag absolut kommer återta när tiden är mogen....



ha de bäst!

2008-10-23 @ 21:11:54
Postat av: Ederer

Jörgen!



Väger idag exakt 93kg, 7veckor kvar så det lutar starkt åt -90kg denna gång!



MVH

2008-10-23 @ 21:12:46
Postat av: Ederer

sara!



Kul med allt stöd till tävlingen! TACK!

2008-10-23 @ 21:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0