Musik gör skillnad!!!!!

H*lvete vad hungrig jag är idag, det skriker i mig, har ärligt talat varit och öppnat kylskåpet minst 50ggr idag...

VARFÖR??
Öpnnar, stirrar på allt gott som Farsan har handlat hem, stänger kykskåpet och är ännu mer sugen på MAT!! fem minuter senare är jag där och gör om samma sak igen, öppnar, stirrar och stänger hahaha ... Just a part of the diet game...men hjärnan kan försöka lura mig hur mycket den bara vill... Funkar inte... JAG ORKAR VARA HUNGRIG ;)

En stor hjälp och ett hemligt vapen att klara dagarna är för mig musik!!!
kan vissa stunder tänka "nej fan nu skiter jag i det här" för att i nästa sekund slå på en bra låt och tänka att "inget kan stoppa mig från målet"

Kände mig låg & nere förut, kom på en låt jag lyssnade mycket på i början på 2000-talet, letade på den och nu sitter jag här, lyssnar, ler och är laddad för att snart åka iväg till pass nr två för dagen... MUSIK GÖR SKILLNAD =)

Wyclef Jean - Perfect gentleman ...
Låten räddade min dag från att "fuska i kylskåpet" hahaha =)






Ytterligare en kul grej som gör det lättare att orka vara hungrig är att lanseringen av bilderna jag tog för en tid sen har gått riktigt bra och många av de opublicerade har sålts iväg och kommer synas i reklam osv runt om, väldigt kul =)
Fick precis nu idag ett erbjudande om en kul fotning i Stockholm om två veckor, får hoppas tiden räcker till det ..

Foto: Desere Gullberg



På med musiken i bott i bilen och iväg till nästa pass =)
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Stoffe

Skön låt, var länge sen ma nhörde den! Lycka till i december!!

2008-10-29 @ 17:31:26
URL: http://chrisoffetlindgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Julia på bilden är inte hon ifrån Kalrskoga? Jag känner igen henne

2008-10-29 @ 21:42:00
Postat av: Caroline



Din fining ;)



(såg nån äldre bild där du låg och kramade en wowe, hade gärna bytit plats med den ;)



Ville bara ge dig en komplimang hoppas du inte misstycker :)



PUSS!

2008-10-30 @ 16:15:09
Postat av: Sofia

Miss you my perfect gentleman!

2008-10-30 @ 18:06:51
Postat av: Ederer

Soffe!



TaCK SOM F*n :D :D :D



Ja den låten e grym, gillar den skarpt

2008-10-31 @ 00:26:11
Postat av: Ederer

anonym!



Jo stämmer Julia från Karlskoga

2008-10-31 @ 00:26:52
Postat av: Ederer

Caroline!



Tack! fina ord är alltid okey =)



Take care*

2008-10-31 @ 00:27:56
Postat av: Johan

Sofia!



Perfect vet jag inte, finns nog ingen sån...men försöker alla fall=)



Glömt säga tack för kortet jag fick oxå, jättefint!



Kram

2008-10-31 @ 00:31:37
Postat av: Andrea

Jääävlar, tim har aldrig nämt att han har en vän med sånna där muskler! nu ska ja skälla på han lite.. / Norrland

2008-10-31 @ 12:35:08
Postat av: Ederer

Andrea!



Hahaha jasså där ser man! men va snäll Tim e en bra grabb =)

2008-11-05 @ 14:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0