Everyday thing....

Jag tränar fortfarande!!!  Haha så dietsnurrig har jag inte blivit att jag glömmer åka till gymet minst en gång per dag!
Trots låga kalorier och väldigt lite kolhydrater känner jag mig stark och har full fokus under passen. Vikten är idag 93kg och siktet är inställt på -90kg`s klassen...

Säkert många bra med i klassen, men för det första är jag bara en nybörjare som ska göra min andra tävling så jag kommer vara nöjd oavsett resultat, för det andra vet jag att jag gjort allt jag kunnat varje dag sen 1 Januari, men klart man är en tävlings människa och jag ska göra allt jag kan för att bråka lite med de rutinerade gubbarna :D

Erkänner även att det känns väldigt skönt att år 2008 snart är över, har varit ett grymt härligt år på många vis, men även väldigt slitsamt, vill inte göra saker halvhjärtat så därför har fokuseringen varit total på träningen 24/dygn varje dag, har såklart försökt att vara en bra vän osv men tyvärr räcker inte tiden till allt man vill, ska därför bli grymt att få ge min fokus till de som fått så åt sidan detta året...

Klart jag ska träna 2009 men skillnaden kommer vara att träningen inte är första hand, första handsvalet kommer vara livet i allmänhet och allt vad det innebär, resa, äta gott, vänner osv osv... Allt jag inte hunnit med detta år...

Men fortfarande 6-7 veckor kvar och full fokus varje dag som gäller!!!!!!!!!!!!!!!!!



Axlar & bröst, sent kvällpass, tomt i gymet så sista seten kunde köras utan tröja hahaha =)










Slängde på tröjan och avslutade som alltid... Kardio all the way ;
)



Måste erkänna en grej till...
 Att jag drömmer mardrömmar om den förbannade TORSKEN



Trevlig helg!
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Haha det var på tiden, torsk är gott men inte 3mån i ett..

2008-10-24 @ 10:36:19
Postat av: En norrlänning

Johan!



BRA! önskar dig stort lycka till och hoppas verkligen att det räcker hela vägen fram för dig!

2008-10-24 @ 19:09:14
Postat av: Ederer

fredrik!



hahaha nej varje dag i 3-4månader är ingen höjdare... men räknar med julbord på hotellet me dig o din sambo sen :P



sen får du hänga med ner till värmland sen, behöver en galning som kan pressa mig sista biten =)



Ciao!

2008-10-25 @ 10:21:36
Postat av: Ederer

En norrlänning!



TACK! ska göra så gott jag kan!



lycka till själv med allt framöver!!!



MVH

2008-10-25 @ 10:23:04
Postat av: Chrille

vad har hänt med dig gadd eller

är det borttagning som är på gång ?



Såg lite märkligt ut, blev orolig =/



..Annars en jätteinspirerande och rolig

blogg du har, "keep up the good work"

som de säger ofta i branschen =)



/Chrille

2008-10-26 @ 19:01:33
Postat av: Ederer

Chrille!



Tack kul du gillar bloggen!



hehhe ingen fara på taket=) Japp! håller på att ta bort den, gjorde den när jag va 16 och ångrat den hela tiden, nu ska den bort :D:D



ha de gott!

2008-10-29 @ 10:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0