Back to basic...

Ja igår kväll klev jag för första gången på väldigt länge in på det gym där jag en gång började lyfta vikter tidigt 90-tal...


Armar stod på schemat och egot med tuuunga vikter och låååång vila hade jag lämnat hemma, många reps, lite vila och in med massa blod var melodin för kvällen... Till nästa armpass lägger vi en ny plan, lura hjärnan varje gång =)

Filmade lite med dålig mobilkamera....Fredagkväll =)




Idag lördag har jag lovat mig själv tre pass under dagen, är väldigt sliten just nu, därför jag lovat mig själv, vem vill ljuga för sig själv =)  ett pass avklarat, två kvar .....



Becouse... it´s you and me and all other people...

Stark känsla
///
Johan

Kommentarer
Postat av: holge

Kul att se lite film :) Bra jobbat, man ser verkligen hur du kämpar till max !!

2008-10-18 @ 10:46:59
Postat av: Jakob

Det jobb du lägger ner är så sjukt jävla imponerande och det kan inte sägas för många gånger vilken otroligt stor inspirationskälla du är.

Kämpa på nu!!!!

2008-10-18 @ 11:56:16
Postat av: faogel

Som vanligt, så ser det kanon ut Johan!



Kör fullt ut sista biten nu.

Jag vet vem jag håller på den 6e december :):)



Lycka till

2008-10-18 @ 13:51:41
Postat av: Helmut

Man blir så grymt jävla taggad varje gång man tittar in här. Man märker hur fruktansvärt hårt du sliter, att du har ett mål som du ska vinna till varje pris. Du ger aldrig opp, de ä sånt som inspirerar mig å att du är så fruktansvärt ödmjuk ä fasen helt otroligt. Det är sån man själv strävar efter att vara.=)

Kör nu hårt sista Johan, håller på dig!!!

2008-10-18 @ 19:11:08
Postat av: Vanessa Frykman

Fyfan Johan grymt bra jobbat . Den där betong väggen är jag inte avundsjuk på alls men man gör det man måste eller hur . Fan va najs det ska bli med en grym middag sen när vi är klara.

Du gör ett grymt bra jobb och gör det hel hjärtat så keep it up !!!!

2008-10-18 @ 22:32:30
Postat av: Anna

Inte länge kvar nu tills de är dax..Formen är grym:)

Ha en bra söndag.

kram

2008-10-19 @ 10:19:09
Postat av: Ederer

Holge!



tack killen!



jag försöker ge vad som är max för dagen alltid, men "max" varierar mycket på en diet =)



MVH

2008-10-19 @ 14:57:23
Postat av: Ederer

jakob!



GRYMT ATT HÖRA TACKAR SÅ MYCKET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-10-19 @ 14:58:56
Postat av: Anonym

Faogel!!



Tack för stödet!!! och för dina vänliga ord!!!!



ha en grym tränings vecka ;)

2008-10-19 @ 14:59:50
Postat av: Ederer

helmut!



Väldigt fina ord att få höra, tack så hemskt mycket, blev riktigt glaaaad =)=)=)



Ha de toppen!

2008-10-19 @ 15:01:04
Postat av: ederer

Vanessa!



tack tjejen!!! Försöker ge allt jag har!! sen när vi är i mål ska vi må riktigt gott lr hur =) , förfest i mitt rum efter tävlingen i göteborg :D:D



tar vi coachen med fru på en middag och massa sprit ;P



kämpa på nu du har det i dig som jag sagt till dig!

2008-10-19 @ 15:03:17
Postat av: Ederer

Anna!



Tack! Ja nu e det nära, Skönt att man snart är i mål,oavsett så vet ja att jag har gjort allt ja kan så kommer vara helnöjd =)

Efter tävlingen finns andra saker i livet som känns viktigare...



Inget fel på din form heller du =)



Kram

2008-10-19 @ 15:08:49
Postat av: Markus stoltz

ser bra ut johan (:, tummen upp fortsätt kämpa!!

2008-10-19 @ 20:51:20
URL: http://wwwgymgrossistencom.blogg.se/
Postat av: Christian

Chefa lite mer mannen! Stenhård fysik!

Håller tummarna för DIG under lucia!

2008-10-20 @ 23:34:29
Postat av: Fredrik Spång

Att du orkar är mycket imponerande! Jag skulle dö av all cardio. Jag har inte gått eller cyklat en meter. Lycka till på lucia så hoppas jag att vi står på samma line på söndagen i lucia classic pro.

Mvh Fredrik Spång

2008-11-14 @ 23:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0