Ännu e pusselbit på plats !

Haft några dagar ledigt från träningen (två st) ...

Imorse var det åter  dax att bege sig ut på kardio, en skön höstpromenad runt sjöarna med vantarna på =) Kom en skön låt på radion jag inte hört på länge som fick mig att le inombords=) en låt som alltid känns lite speciell när jag hör den...  Avslutade morgon rundan med en timme på gymets cykel...



Har under mina lediga dagar hunnit få ytterliggare en pusselbit på plats inför Lucia pokalen i december! 
Vi åkte i söndags kväll till mina vänner familjen Frykmans för att få hjälp att mixa ihop min poseringsmusik.
Svängde förbi Älvsjö för att hämta upp Pierre Chamoun som oxå ville fixa sin poseringsrutin.

Blev en riktig helkväll med massa prat och skratt, kom inte iväg hemåt förräns riktigt sent på kvällen, en härlig familj Frykmans! och du Vanessa, proteinbullarna va great  =) =)

Två glada i Söndagskväll, Pierre och Julia :D



En koncentrerad, Alessjo, tack för hjälpen med mixningen, grymt! nu ska jag bara lära mig sätta poserna oxå =)




Pierre visar formen lite inför sm, ytterligare ett sm guld till samlingen? På lördag kväll vet vi svaret!

LYCKA TILL MANNEN!!!






Dax att äta några torsk bitar, blanda träningsdrinkar, fokusera och åter bege sig till gymet för en ny fight..

Ja e laddad ;)
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: William

Tja mannen!



Dagen D kryper sig närmare!

Vill bara visa mitt stöd med att ge dig ett par dunkar i ryggen... Du gör ett grymt jobb!



//Wille

2008-10-01 @ 22:02:47
Postat av: christoffer

Tja, följer din blogg varje dag och tycker den är riktigt intressant eftersom jag själv håller på med träning, Gym alltså. Skulle vara roligt att få vara vän med dej på facebook.

//Christoffer

2008-10-01 @ 23:28:48
Postat av: Ederer

William!



tack killen!!! ja det drar ihop sig och jag är laddad ;)



ses på hemmaplan i värmland framöver=)



mvh

2008-10-02 @ 19:37:08
Postat av: Ederer

Christoffer!



Tack! det är bara att du addar mig där inga problem!



Ha de så bra!

2008-10-02 @ 19:38:23
Postat av: Tony

Riktigt grym form!



MEn vad har hänt med pierres vänstra biceps?

2008-10-02 @ 20:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0