Vintern är här =)

Stockholm är snötäckt idag....
Grymt skön luft ute! Träffade en polare utanför gymet förut som berättade att han åkt pulka hela dagen med barnen, lät grymt härligt och jag frågade givetvis vart den bästa backen fanns ...
Kan lova att Johan Ederer är given i den backen om ca två veckor slänger matvågen genom fönstret, gör lite goda mackor & varm dryck istället!
Livet och vardagen är alltid så allvarlig med massa måsten, ibland får man stanna upp och ha lite kul, lätt man glömmer livets goda annars... Tror förövrigt att det kan bli succè i backen, 100kg Ederer borde få upp en bra fart, kan bli svårslagen ;)


Full fart på gymet i helgen...
har fått order från coach om att ta det lilla lugna sista veckorna så inget går sönder, inte så lätt alla gånger när man vill så mycket, men kan jag inte träna med tunga vikter mer får man göra passen jobbiga på annat sätt! hög fart och bara mata övning på övning utan dirket vila mellan seten funkar!



Full fart till nästa övning... Ingen vila mellan... vila kan man göra hemma, lr hur :P


Såg att jag skymtade förbi i denna  videoblogg från SM-08 (ca 4min in i klippet )




En Söndagshälsning till alla osäkra själar... Spola ner "macho attityden" , den behövs inte, ha lite kul istället


Personligen "vågar" jag alltid leva... I do it my way.... Pulka i backen om två veckor e givet
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Rickie

Jag tittar förbi bakom Homan 1:12 in i filmen :p Kul att du kämpar på Johan, och tack för motivationen :)



Mvh Rickie

2008-11-23 @ 23:41:12
Postat av: Elinor

Hej killen!! jag tror att det kan vara ganska bra att gå på diet ibland för när man väl slutar så betyder allt så himla mycket!! några mackor som man annas inte fått äta betyder allt verkligen! och att vara mer social med familj och vänner (även sin partner blir man ganska osocial med haha). Kör hårt nu!! du är så grymt duktig och hejar verkligen på dig, ska ner till FF jag med på söndagen så jag lär nog tyvärr inte se dig tävla men kanske på mässan?...ha det!!

2008-11-24 @ 09:28:11
URL: http://www.metrobloggen.se/fitnessfox
Postat av: Daniel

grymm blogg :D tänkte fråga dig vad du har för bälte på dig och varför det sitter sådär snett?

MVH!

2008-11-24 @ 12:19:25
Postat av: K

Ville bara säga TACK!



För du är helt underbar! U made my day! Du fattar inte hur glad ja e :D



Du ställer alltid upp fast du mår som du gör just nu... Utan dig hade jag inte orkat allt!

Den tjejen som får leva med dig behöver nog inte känna sig lessen alla fall :)



Finns inte många som du Johan!



Kram på dej

2008-11-24 @ 14:47:51
Postat av: Anna

Hörru Johan,kom ihåg vad jag sa om snö ängeln;)

hahahaha



kör hårt nu sista dagarna.



kram

2008-11-24 @ 21:03:14
Postat av: Ederer

Rickie!



haha okey! du med svart t shirt lr??!



TACK FÖR ORDEN!!!!!



Ha det så bra!

2008-11-24 @ 21:36:14
Postat av: Ederer

Elinor!



Det är sant man lär sig mycket om sig själv under pressade situationer vilket jag är övertygad om att det får en att växa som människa! värdesätter och känner mer glädje för livets goda och enkla som en mysig hemma kväll med god mat tex!!!



Kul du ska ner! jag finns i GG`s monter hela söndagen, kom gärna och säg hej!



MVH

2008-11-24 @ 21:38:43
Postat av: Ederer

Daniel!



hahha heeeeeeela min värld e bakomfram o snurrig :P , seriöst om du menar första bilden så hade jag inte dragit åt bältet än, bara "hängt runt det" sen på andra bilden sitter det väl hyffsat rakt för en som dietat i ett halvt år :D :D :D



TACK FÖR DINA SCHYSSTA ORD!!!!



kul att du följer bloggen!



MVH

2008-11-24 @ 21:40:53
Postat av: Ederer

K!



Tack blev glad för dina fina ord! Hoppas allt blir bra nu och det går precis som du önskat!



En självklarhet för mig att ställa upp om jag kan!



Kram

2008-11-24 @ 21:45:27
Postat av: Johan

Anna!



Hahaha=) Klart jag kommer ihåg!

ser fram emot det :D ...med risk att en till hamnar i snön ;)



Lovar köra hårt sista...



kram











Kram

2008-11-24 @ 21:55:11
Postat av: Daniel

tänkte det jag med :D men vad är för märke och visst är det lite mjukare än ett "vanligt" bälte? ser så ut i alla fall.. funderar på att köpa ett :D



KÖR HÅRT!

2008-11-24 @ 23:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0