Saturday night live :D

 keep on fighting.... 93kg morgonvikt!


En vecka som kommer bli den längsta i hela mitt liv, inte så konstigt när varje sekund, minut och timme känns som en evighet... Men har  jag fixat en vecka så ska en till gå =)
Efter den är tanken att det ska vara klart och vi ska se till att fräscha upp och åka ner till Göteborg för att njuta efter ett års slit... men först...

One more week in hell.... Saturday night live :D







Erkänner...
Bättre än såhär mår jag inte efter jag genomlidit passen, aldrig mått sämre i hela mitt liv, men tänk vad LÄTT ALLT kommer vara om två veckor =)



Hoppas ni har en mysig helg vänner!

En vecka till.... Only for the strong ... Men inte på utsidan, bättre jobba med insidan =)
///
Ederer


Kommentarer
Postat av: big fan

Kämpa på nu in i det sista underbart att kolla din blogg får så mycket motivation till mina egna satsningar ska själv nå målen en vacker dag. allt går ju om man vill.

så kör järnet nu in i det sista.

ska upp till göteborg och kolla så då får man väl se dig riktigt stoor.

Ha det bra!

2008-11-15 @ 21:30:11
Postat av: Robin P

Jadu, alltså inget som är värt att ha kommer lätt säger jag...Och du är villig att gå genom brinnande eld för ditt mål och ingen verkligen ingen kan säga till dig att du INTE är värd en JÄVLA fest efter din tävling Johan! Jag kommer att få se min svenska förebild i December, kommer försöka smyga upp till dig och prata om du har såpass med ork kvar i kroppen:D Tycker du ska köra de här få dagarna som är kvar nu, du kör dem och tittar bara framåt, skit i om det tar emot eller inte....För efteråt när du har semester så kommer du inte ångra dig ett förbannt dugg... " No Pain, No Gain ". Ha det allra bäst Johan:)

2008-11-16 @ 01:47:39
Postat av: Extine

Blir så glad att du inte ger upp utan att du fortsätter kämpa :) du är en stor förebild för mig, tänker ofta på dig när jag ska träna :) blir alltid en överjävlig pain-in-the-ass extra reps för din skull... Tänker halvdör johan bara för sin dedication ska jag inte vara sämre :) vinner du den där tävlingen blir det en seger för mig också :) keep it up!

2008-11-16 @ 19:52:59
Postat av: Ederer

TACK!!!!!!!!!!



För alla vänliga ord, allt känns mycket mer när man är låg och stödet är grymt härligt! får mig att verkligen vilja kämpa, ge allt och försöka ge något tillbax 6 december!!!



TACK IGEN!!!!!!!!!!!!

2008-11-17 @ 19:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0