Inside The Fire!

Skriver här för att kunna dela med mig av mitt liv, mina mål och drömmar inom den sporten jag valt ...

Står alltid för den jag är i alla lägen, kan man inte stå för det man känner utan gömmer sig bakom nån slags fasad, lever man fullt ut då???

Är jag glad skriver jag det, känns det lätt skriver jag det, är jag ledsen skriver jag det, är det jobbigt skriver jag det!
Finns ingen anledning att spela "macho" lr "hardcore" , såna termer kan andra gömma sig bakom om de vill, är övertygad om att den som kan stå upp för sitt och sina känslor kommer längst och får ut mest av livet..

Nu är det JOBBIGT...
Tycker absolut inte synd om mig själv, inte därför jag skriver att det är jobbigt, vet väl att om jag skulle lägga mig och sova, äta riktig mat för magen och hjärnan, vila, så skulle jag läka ihop ganska snabbt, Vila är något jag ska göra från den 7 December tills jag känner mig återhämtad i både kropp och knopp igen =)

Har tränat 7-8 timmar de senaste  tre dagarna och inte kommit hem förrän vid midnatt från sista passet, vet att "uppförsbacken" blivit för brant om jag inte haft alla nära och kära som ställt upp helhjärtat, därför och bara därför kan ordet JOBBIGT dra åt h*lvete =)

för att nämna något...

* Idag ringde en fin vän och sa ---  Jag har vägt och lagat massa fisk åt dig för en tid framåt så du slipper tänka på det och behöver du hjälp med något annat, bara du ringer!


* En annan släppte allt och tog nattbussen hit mitt i natten när jag låg med magsmärtor och inte tog mig upp till magmedicinen

Listan kan göras hur lång som helst....
När man är trött, sliten, hungrig och har ont känns allt så mycket mer! Är fruktansvärt stolt att jag känner er allihop!

När jag tänker på allt ni gör för mig vet jag att jag kan vara hur hungrig som helst, gå hela natten om det behövs, träna hur hårt som helst, hur hårt som helst....

Inside the fire...
Vad jag tänker när han skrattar i början av låten håller jag för mig själv, men tankarna går till de som tvivlar (såna finns det alltid)




Har fyra timmar kvar att träna ikväll, lovat mig själv åtta totalt, om fyra timmar är för mig och fyra timmar för alla ni som stöttar mig så är jag snart i hamn med ytterligare en dag... FRIENDS!!!



Var för övrigt och kollade ut tyg till nya posebyxorna i helgen, ni kommer få se en "ny färg" som jag tror jag kommer vara ensam om att ha :D

Väldigt snart dax att gå i vinter ide med massa mys och god mat =)



Men inte än...Onödigt att sy posebrallor om man inte ska tävla, fortfarande full fokus mot 6:e December...
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Elinor

jag blir så glad när jag läser din blogg för en så envis människa har jag nog aldrig stött på (positivt menat sååå klart :D). Jag blir verkligen inspirerad och jag önskar jag var precis lika envis som dig (jag jobbar på det haha). Förhoppningsvis ska jag också upp på schen (i april) och jag ska tänka på dig hela vägen upp dit!!...kram på dig och kämpa hååårt!! det är väldigt nära nu!!:)

2008-11-10 @ 18:27:51
URL: http://www.metrobloggen.se/fitnessfox
Postat av: Martin.P

Hej Kompis! Grymt imponerad av allt ditt slit,själv hade man gått in i väggen för länge sen om ja kört i ditt tempo,men du fixar de grymt!!.

Kör hårt nu Kompis så ska ska jag sitta hålla tummarna för dig i publiken och hoppas vi ses på scen på söndagen för de är du verkligen värd!

/Your freind Martin

2008-11-11 @ 10:12:35
Postat av: Ederer

Elinor!

TACK!!! allt handlar om att bestämma sig för något både i kroppen och själen sen bara köra på oavsett... Vet du kan!!! ...Alla kan!!!



TAck för stödet, härligt!!!



Kör hårt o lycka till!

2008-11-12 @ 22:44:32
Postat av: Ederer

Elinor!

TACK!!! allt handlar om att bestämma sig för något både i kroppen och själen sen bara köra på oavsett... Vet du kan!!! ...Alla kan!!!



TAck för stödet, härligt!!!



Kör hårt o lycka till!

2008-11-12 @ 23:19:55
Postat av: Ederer

Martin P!



TAck iron brother! , ja vore verkligen kul om man fick chansen att stå bredvid dig på Lucia pro under söndagen... Men är f*n sugen på party lördag kväll oxå :D :D :D



Kör hårt o lycka till så ses vi i götet!



MVH

2008-11-12 @ 23:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0