Ibland behövs det inte mycket...

...Räcker med exakt 1 minut och 21 sekunder....


Motivation & inspiration!!

Brukar sällan "imponeras" och har väl ingen direkt förebild inom sporten...
Men Phil "The Gift" Heath  endast 28år och trea i världen efter sin debut på Mr.Olympia, imponerar stort på mig,han har en grym målmedvetenhet och innre drivkraft att lyckas, nästa år vinner han ;)


Den Motivations höjaren och fina sms under morgonen räcker för mig för att orka ta mig igenom även denna tuffa dag!

Ibland behövs det inte mycket =)
///
Ederer



...

Kommentarer
Postat av: Anna

Snart är du i mål:)

Spännande att se slut resultatet på allt ditt slit.



Håller tummarna:)



kramar

2008-11-30 @ 12:45:47
Postat av: Johan

Anna!



Känns att det är nära nu, kom precis hem från sista kardio passet för denna resa, helt underbart :):):)



Tummarna betyder mycket!

2008-11-30 @ 21:37:33
Postat av: Micke Hedström

Tjenare Johan! Häng i nu! Bara 6 dagar Kvar!

Hoppas de går vägen!Ska heeeja på dig!! Vi lär ju ses i dimman på lördag kväll :P

2008-11-30 @ 21:40:09
Postat av: Sofia

Ser fram emot att komma och hjälpa dig nu sista dagarna! Sagt ifrån mig mina pass, kommer imorgon :)



Kraaam!

2008-11-30 @ 22:39:15
Postat av: Ederer

Micke!



Thanx for your support ... Ska göra mitt bästa! dimman blir nog inte lika svårt, inte en droppe sen februari=)



take care!







2008-11-30 @ 22:50:13
Postat av: Johan

Sofia!



Jaha va braaaa =) all hjälp är guld värt, tufft här nu...



Funkar din telefon nu?? vilken tid hade du tänkt komma osv??



kram

2008-11-30 @ 22:53:46
Postat av: Axel

TJA EDERER! Tims polare här. Idolbild till helgen! Vi i gbg har börjat ladda! Orka hela vägen nu. SÅÅÅÅÅEEEJA!

2008-12-01 @ 02:33:50
URL: http://axelwibran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0