Dancing in the Dark....

Har börjat tömningen inför nästa Lördag...
Helt nollad på kolhydrater (lr några får man ju i sig hur man än vänder o vrider på det)  men säg så nära noll man kan komma är jag nu och f*n det känns, märks att kolhydrater är bränsle till hjärnan,  känner mig helt tom i både skallen och kroppen, svag, svagare, svagast ....

Fem dagar till ska jag tömma, låg, snurrig, hungrig, illamående, sen ska man träna mitt i allt oxå.... Gaaaalen värld :D:D

Men snart där... (Lättare orka med den tanken i skallen!)



Omöjligt att rangordna vänskap...Antingen är man en vän lr inte, många som ställt upp på mig detta år!!!
Men här är två som betytt sjukt mycket under detta år och utan er hade jag inte kommit så här nära målet!
Per-Arne & Sofia! Bilden från Fitness festivalens efterfest -07




Nu ska jag iväg på formkoll.... tar med kameran...om jag hittar den :S  hahahhaha =)



Trevlig kväll///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Julia

Ääääsch då, det är jag väl inte ;P

Lite lagom kanske :)



Snart ses vi!

2008-11-29 @ 17:49:16
URL: http://juvlijja.blogg.se/
Postat av: Cuttan

Grym utveckling du har gjort nu detta året och vilken satsning =) Lycka till nu nästa vecka.



Väldigt tilltalande fysik om man säger så, de man har sett på de nytagna bilderna är det väldigt symmetriskt och du ser riktigt stor ut.

2008-11-29 @ 22:29:53
Postat av: Ederer

Julia!



Ja vi ses i Göteborg nästa helg, kul att ni kommer och tittar, support kan man inte få för mycket av!!!



Du har väl med virrvel trumman va =)



2008-11-30 @ 10:48:20
Postat av: Ederer

Cuttan!



Tack så mycket!!! ...Hoppas och tror jag har utvecklat fysiken lite alla fall, gjort allt jag kan under året! nu är jag riktigt trött och det ska bli grymt skönt med målgång!



Blir glad över att du gillar fysiken, tanken med detta år har främst varit att jämna ut fysiken så extra kul att du tykcker det ser symmetriskt ut!



MVH

2008-11-30 @ 10:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0