Väckt 2ggr blev jag...

Åkte igår över till den södra sidan av staden för att träna lite rygg på Bodyfitness Gym, som oftast när man kliver in där möts man av Bellas leende där bakom receptionsdisken, en glad och supersnäll tjej som verkligen brinner för våran sport, grymt!!!
Stannade självklart och pratade en liten stund efteråt så blev ganska sent innan jag kom hem till Norra sidan av stan, fått i mig 200gram kycklingfilè och lite grönt, duschat  ätit kesella och hoppat i säng...

Vaknade första gången idag runt 04.30 när Sofias klocka ringde och hon skulle ut på power walk,lite orolig när hon går ut, massa tokar i denna stad)= , men om några dagar går vi ut tillsammans, perfekt start på dagen lr hur bejbi=)

Andra gången jag vaknade var vid 07.15 , när det bankar på dörren så jag trodde vägg tv:n skulle ramla ner=)

tänkte -- vem f*n vill nått vid den här tiden?  Skit samma vänder mig om o sover vidare! 

Då bankar det igen.. INTE på bästa humör flög jag upp och sprang till dörren beredd på att säga ett o annat till den som stod där utanför!!! Öppnar!  Och där står världens sötaste lilla tjej (kanske tio år) ....

---Hej! min pappa säger att du är stark och vi undrar om du kan hjälpa till att bära in en tvättmaskin som en lastbil lämnat utanför?

Svarade--- Javisst självklart! ska bara ta på mig en tröja=)

hahah där ser man hur ens beteende kan ändra snabbt beroende på situationen!! hade det varit en "försäljare" hade jag nog inte varit lika snäll :D :D

Väckt blev jag alla fall=)) =))


Funderar lite på vad jag ska ha för färg på poseringsbyxor denna gång? har några förslag men får fundera lite....Vill ni vara med o "fundera" så skriv gärna färger som kanske skulle passa!

Här sys det pose byxor inför förra tävlingen..
image671

image672

Röda blev det då...
image673



Nu ska jag blanda drinkar innan ett Ben pass väntar... bilder kommer upp senare från den fighten=)


En väckt men ändå glad=)
///
Ederer


Kommentarer
Postat av: David Näslund

Tjena! Ser ut att gå bra detta :) Måste bara få fråga. Hur ser din träning ut under diet? Kör du lika hårt som vanligt eller tar du det lugnare? Har precis påbörjat min första "diet" nu så skulle vara kul att veta. Ha det bra och skött om dig mannen!

2008-05-15 @ 16:07:24
Postat av: Holge

Vad gör man inte för en liten flicka =) Hehe. Tror att svarta skulle passa dig rätt bra ! =)

2008-05-15 @ 17:32:03
Postat av: Emilio

Haha, så gulligt!
Men hur vågade dom fråga dig:S byggare är ju farliga ;)! Hare fint !

2008-05-15 @ 18:08:31
Postat av: jonathan

Du ska ha orange byxor. Det ska ju sticka ut lite, och man måste ju synas! :)

2008-05-15 @ 21:31:51
Postat av: Ederer

David!

Jag skulle nog säga att jag kör hårdare under diet! + massa kardio...funkar dock inte för alla, känn dig för lite så du inte bränner ut dig!! va rädd om kroppen den ska du ha läääänge=)

Lycka till!

MVH

2008-05-15 @ 22:13:30
Postat av: Ederer

Holge!

Nej precis=) sen kanske det är jag som behöver hjälp nästa gång?! Bra att va kompis med sina grannar!!!
....neeeeeeeej inte svart, sjukt tråkigt )= )=... Bättre kan du hehe=)

2008-05-15 @ 22:18:06
Postat av: Ederer

Jonathan!

Precis samma tänk som mig!!! tråkigt med "vanliga svarta" ...Ska ha den färgen i bakhuvudet när jag ska till sömerskan!

tack!

2008-05-15 @ 22:24:50
Postat av: Ederer

Emilio!

hahah jadu=) Jag är nog den enda snälla byggaren i detta land :P , nog därför de ringde på här=) ...nejdå känner de flesta och alla är vanliga människor! va nu de e?=) förutom att vikten är över medel hahah=)

CIAO!

2008-05-15 @ 22:27:18
Postat av: Sofia

Absolut den perfekta starten på dagen!! Tror att jag lyckades smyga bra imorse, du såg ut att sova gott alla fall ;) Puss&kram!

2008-05-16 @ 07:25:42
Postat av: Johan

Hehe absolut! Märkte inte ens att du gick(?)...Ladda inför träningen nu! kör vi ett pass Ederer family style sen ;)

Tack för gulliga lappen oxå=) Klart vi ska ta en myshelg!

Love*

2008-05-16 @ 09:42:42
Postat av: Jimmy Jönsson

Ha ha som jag skratta =) Mitt morgonhumör är världens bästa OM jag får sova som jag skall dvs. Men blir jag väckt gång på gång under nattens gång och in på tidig morgon så är jag inte mild. Haft ett par incidenter i min trapp. Går inte in på detaljer ha ha. Ha en kanon dag =)

2008-05-19 @ 07:43:18
Postat av: Ederer

Jimmy J!

Hahahahaha=)=) nej sömnen är viktig lr hur kompis!!!! , värsta som finns e såna grannar som kan dra igång en brakfest typ en tisdag kväll.. Då e jag inte sen o ringa på där, arg=) ...men har inga såna grannar just nu!

Detsamma ha en grym dag mannen!

2008-05-19 @ 11:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0