Tack för en toppen dag tjejen min!!!

Efter morgon kardion imorse var jag riktigt låg och grining)= ...
Fick i mig min gröt och lade mig en timme för att sova bort min sura min haha =) , det funkade för sen var jag på bättre humör och som jag skrev förut skulle jag ta en heldag ute...

Tog en filt och gick till parken och lade oss och pratade om allt och bara hade det gött! sen in till stan för att shoppa kläder och sitta och fika (läs dricka kaffe) på olika uteserveringar...
Bästa dagen på dieten utan tevkan trots en halvgrinig start =) ,

TACK för en härlig dag Sofia! även fast du också dietar (vi har en fotning bokad tillsammans längre fram i sommar) så är ditt humör alltid på topp och du är hur mysig som helst!!!

Some pics från en grym dag...
image702


image703


image704





Lite kvällsträning blev det oxå, körde ihop med en av P-A Andersson`s PT Klienter "Raffa" , han kör riktigt hårt och det var ett kanon pass!  Riktigt trött var jag när jag gick hemåt!!!
image705
image706
image707
image708
Jasså?? tycker ni jag är svett :D :D :D




Imorgon Kommer Anders Carlsson på besök och vi ska dra en runda på stan och sen träna armar ihop här i Solna, blir nog bra tryck eftersom även han är inne i en satsning för årets tävlingar!



Återkommer imorgon kväll med bilder från det passet!
///
Ederer


Kommentarer
Postat av: Raffe

***********

Ja det var ett riktigt bra pass, utan svett inga resultat!!

Smäll inte så mycket med vikterna nästa gång Johan..TACK! hehehe....

ps!glöm inte mailen u know what I mean :-)

2008-05-29 @ 23:46:38
Postat av: Sofia

Tack själv Johan, för en super härlig dag! Fler sånna ska vi ha =) Älskar dig!

2008-05-30 @ 00:57:11
Postat av: Ederer

Raffe!

Absolut, du krigar grymt bra! för köra ett pass snart igen!

HAhaha jodu ikväll ska jag smälla ÄNNU mer med vikterna...I do it my way=)

Bilderna är mailade btw!

Take care

2008-05-30 @ 09:28:11
Postat av: Danne

Sååå grymt schyssta kläder har du alltid!!! tips på coola affärer/internetsidor?

Lycka till i år du är bäst!

2008-05-30 @ 11:46:39
Postat av: Jeppe

Måste hålla med föregående talare och även fråga om tips jag med?

Ha en bra dag!

2008-05-30 @ 18:11:39
Postat av: Brandsoldat

Lycka till på deffen..du vet att många hejjar på dig så inte göra oss besvikna :)
Vad är det för skum tatuering/ärr på vänsterarmen?

2008-05-30 @ 20:49:36
Postat av: Ederer

Danne!

Tusen tack=)) ...Nja har inga direkta sidor, brukar leta lite där inte "alla andra" letar=)...

TAck igen! ska göra mitt bästa i år så får man se sen?!

Ha de great!

2008-05-30 @ 21:49:32
Postat av: Ederer

Jeppe!

Tack!!! Kul att höra! ...nee tyvärr inga bra tips,men finns sjukt mycket bra affärer runt sthlm me schyssta kläder!

Take Care*

2008-05-30 @ 21:50:45
Postat av: Ederer

Brandsoldat!

TAck!!! Jag lovar att göra mitt bästa hela året!
hehe vadå skum?? har du aldrig sett 2pacs brända tattooooooo?! hehe=))
nej men den ska bort håller på att ta bort den därför den blivit svullen och tappat färgen!

MVH

2008-05-30 @ 21:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0