Såhär...

Ser den ut kardio cykeln jag valt ut från http://www.sportsmaster.se  att använda under min diet, valde en spinning cykel av den enkla anledningen att jag tyckte den var väldigt följsam och lätt trampad!  en "ganska" viktig detalj eftersom det väntar massa kardio timmar ett bra tag framöver=))
kommer självklart att variera cykeln med power walks ute i det fina sommarvädret! Men till en början kommer jag uteslutande köra cykel för att spara rygg, knän osv tills min vikt sjunkit lite hehe=))


image667

image669


Även mp3:n ska laddas med lite nytt, så ni som har förslag på bra låtar skriv gärna, gillar all sorts musik!

Idag har jag tänkt att åka över till Söder för att träna lite hos Bella på Bodyfitness Gym, tar med kameran!


Tack Sportsmaster för sponsringen av en grym cykel!! de pengarna kan jag nu istället lägga på kycklingfilè :D :D

///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Emilio

Fan va fint! nu kanske du slipper leva med en avdomnad bakdel:P.. själv ska jag åka och leta upp en gammal skrotcykel att ha framför tvn nu dom sista månaderna på dieten! ha det fint !

2008-05-13 @ 12:24:19
Postat av: Ederer

emilio!

haha nja efter nån timme på cykel domnar nog baken av vilket fall=) ..Men kanske går lättare att trampa denna gång alla fall hahaha=)

Skrotcykel funkar det med, jag vet=)

Lycka till sista biten på dieten!

Take care

2008-05-13 @ 13:42:24
Postat av: Jenny

Fan va gott me en cykel, inte illa sponsring;)
Ladda hem britneys nya "break the ice" den e grym... även "sweetest ass", "how much is the fish", "where the hood At? (dirty)" "Linkin park- one step closer", "a place for my head", "roxette- How do you do", " RUN DMC- its like that" de e några låtar som spelas i min mp3:)

Ha de gott!!!

2008-05-13 @ 14:17:09
Postat av: marcus

tja
vad ska du deffa till ? för de är väl lite tidigt o börja deffa nu till lucia?

2008-05-13 @ 14:49:19
Postat av: Ederer

Jenny!

Samma smak som mig ;) , tack för tipsen! vissa låtar e redan i mp:3n men de andra ska jag fixa hem ikväll, tack igen=))

Take Care*

2008-05-13 @ 15:23:53
Postat av: Ederer

Marcus!

Jag ska deffa till toppform helt enkelt! blir tävlingar i höst, vilka får tiden utvisa!

MVH

2008-05-13 @ 15:24:47
Postat av: Jenny

Kul:) säg till om du vill ha fler;)

Ha de gott killen!!

2008-05-13 @ 16:43:34
Postat av: Ederer

Jenny!

Vilken tjej=)) Grymt! säger absolut till igen framöver!

Thanx!

2008-05-13 @ 17:01:40
Postat av: Annie

Om du gillar Rock vet jag massa bra låtar :)

2008-05-14 @ 15:03:12
Postat av: Anonym

Annie!

jag gillar det mesta=)) så skriv gärna!!!

jättesnällt=)

2008-05-14 @ 17:21:15
Postat av: Anonym

gymmar man behöver man musik med tempo i.. Gärna hård musik för egen del, men bara det är tempo så funkar de =) Gym som spelar lugna favoriter går fet bort!

Cradle of filth - hallowed be thy name *
Disturbed - allt typ...
Pantera - walk
Raised fist - killing it
Iced earth - dark saga
manowar - outlaw *
dark traquility - the wonders at your feet

2008-05-17 @ 21:51:12
Postat av: Ederer

Anonym=)

Tack för låt tipsen! Disturbed finns redan=) ,men resten ska jag absolut kolla upp, TACK IGEN!

MVH

2008-05-17 @ 22:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0