One step closer!

Nyss hemkommen från ett benpass, gick bra och jag kände mig ganska stark! Körde först 6set högreps i sittande benspark  gick över till benpress där jag började lågt med 30reps sen stegrade upp till 580kg och gjorde där 12reps varav två reps med lite hjälp.. Sen 4set hacklift i superset med utfall hantlar och avslutade med 4set liggande lårcurl för baksida ben.

Fick även mitt dietschema av coach idag, känns alltså att det är One step closer=)
 
en liten rolig detalj från vårat samtal förut=)

I första andetaget säger han --- blir en dags vila i veckan.... 
sen i andra andetaget säger han --- en dags vila från styrketräning alltså, den dagen kommer vi lägga två pass kardio istället!

Inte alla som kör två pass på sin "vilodag"  hahahaha=).... Han är hård coach! men det är jag oxå när det gäller ;)

Diet upplägget e "hemligt" men här är det alla fall ;)
image674


Från kvällens pass..
image675

image676




See yaa!
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Stefan S

Respektabla vikter du bollar med där kingen! Det tycker vi om! Kör stenhårt! ijaaaijaaa!

2008-05-15 @ 23:35:20
Postat av: Padde

Tjena gillar dina abs starkt :) Jag e samma längd som dig väger dock 30 kg mindre hehe hoppas ja också blir lika tung som du nåndag

2008-05-16 @ 00:49:46
Postat av: Svärd

Grymma vikter mannen!

Lycka till med dieten - håller tummarna att allt går som du tänkt (+ lite till så klart)

2008-05-16 @ 09:42:34
Postat av: Jimmy

Du verkar vara på g nu mannen!! Grymt! ,minns dina pass från träningslagret! sett dig köra med 650kg i benpressen, haha fanns inte en vikt kvar till oss övriga=)

Lycka till nu! kom ner till Kga snart och Inspirera oss vanliga dödliga!!

2008-05-16 @ 09:48:14
Postat av: Ederer

stefan s!

Haha Kingen vet jag inte men tack ändå!

2008-05-16 @ 17:58:35
Postat av: Ederer

Padde!

Tack för orden!
...Allt går jag själv vägde 59kg nät jag började gymnasiet! ...Sätt upp ett mål o ta dig dit!

ONLY THE SKY IS THE LIMIT!!!!!!!!!

2008-05-16 @ 17:59:52
Postat av: Ederer

Svärd!

tack som f*n grymt med allt stöd!! Lovar satsa allt, det är nära nu =))

MVH

2008-05-16 @ 18:01:03
Postat av: Ederer

Jimmy!

Ja träningslagret e ett bra gym, bra benpress som man kan lasta på en del=) ... Inget kga inplanerat på länge faktiskt,full fokus här som gäller NU...men man vet aldrig när jag dyker upp, säkert i sommar, fast i lite bättre form om jag har tur=)

Sköt om dig!

2008-05-16 @ 18:03:40
Postat av: Haris

Hej! :)
Mailet funkade, när kan ja tänkas och få ett svar =)?

Hadebra och kört HÅRT! :D

2008-05-16 @ 20:11:10
URL: http://haaris.blogg.se
Postat av: Ederer

Haris!

Ska prova imorgon förmiddag att svara! ..Grejen är den att jag har svarat till ALLA men verkar vara nått fel på MIN mail eftersom jag får tillbax alla och det står mailerdemon lr nått sånt )= ..provar och i värsta fall får JAG skaffa ny mail...

Ha de bra!

2008-05-16 @ 23:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0