Kom på vad jag vill ha=)

Glass får det bli ikväll=) köpte på mig några paket efter träningen! Gott och tar inte så stor plats i magen!

Passet gick bra, nån vecka sen jag körde trapz så första friska seten fick gå åt till lite nack träning. man måste fylla ut kläderna åt alla håll, lr över magen kan det kvitta =) =)..

image678

image679

image680


Träffade en riktigt trevlig kille på gymet idag som brukar vara där ungefär lika ofta som mig och kämpa och slita i det tysta!  Superkul att se seriösa yngre målmedvetna människor som inte bara sitter på "msn och käkar chips"!   Fortsätt kämpa och ha kul i gymet=) ,
du jobbar på bra Andreas!!!

image681



Imorgon står det Vader & mage på träningsschemat och på det övriga schemat står det, köra hem tränings cykeln, sen fattas det bara en burk kalium sen är ALLT på plats inför diet starten!

///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Julia

"msn och käka chips" get a life, el va säger vi ;D haha! hör av dig när du har tid vännen!

2008-05-17 @ 21:42:54
URL: http://juvlijja.blogg.se
Postat av: Ederer

Julia!

Såg du ringt, haft massa o fixa me osv... Men ring imorgon eftermiddag om du vill!

Hörs snart då!

2008-05-17 @ 22:45:41
Postat av: Emilio

Tjo!
Jag tycker det är underbart o köra trapz! kul när man kan bolla med tunga vikter och få bra kontakt samtidigt:P det är sällsynt för mig! haha..
Ha det skitbra! nu ska jag sova 4 timmar sen ut och promenera :D

2008-05-18 @ 03:14:12
Postat av: Kim

Ja tänkte på de kostschemat du hade. Får man inte se de?:)

2008-05-18 @ 12:49:21
Postat av: Ederer

Emilio!

Ja trapz e kul o köra, enligt mig en snygg muskel som en del glömmer/struntar i att träna.. tycker dock den e viktig för helhets intrycket!!!

hoppas walken gick bra!

2008-05-18 @ 13:18:13
Postat av: Ederer

Kim!

Nej tyvärr det får man inte se, det är special uträknat för mig. Även något jag fått betala pengar för att få! ..Så upplägg osv håller vi inom teamet!

MVH

2008-05-18 @ 13:20:52
Postat av: Byggarebob

Tjenamoss!Tack och bock för tips och svar på mit förra inlägg.Som du säger,variera är nog nyckleln till framgång.Både när det gäller byggning och att skala av fettet.Har legat väldigt låg på kolhydraterna nu några dagar,100g om dagen,höjt fett intaget.Misstänker att jag binder ris på min egen rygg genom att göra som så många andra,dra ner för hårt på kcal.Känns som det börjar svida åt en del muskler,inte så konstigt kanske=)
En fråga om promenader innan frullen.Många förespråkar det för att då är glykogendepåerna tomma och kroppen tvingas ta enegrin från fettdepåerna.Medans andra säger bullshit,det handlar bara om kcal in och kcal ut.Ålltså att det inte spelar nån roll när eller hur,om kroppen är tom eller fylld när man kör sin cardio.Antalet kcal som förbränns är alltid den samma.
Vad är din syn på det?
Finns det nån möjlighet att jag skulle kunna få maila dig om hur jag käkar och tränar nu?Med det menar jag inte att du ska snickra ihop nåt kost och tränings schema.Men skulle va guld värt om du bara kunde kasta ett öga på det och peka på generalfelen,antar att det finns en massa=)

Ps Grymma bilder,man blir altid lika inspererad tränings sugen av att se dom.Tror nog killen på sista bilden var rätt stolt när han knallade hem från gymet den dagen=)DS
Mvh

2008-05-18 @ 15:03:29
Postat av: Holge

Hörrö du Johan ;) Du ville se en MTGP film.. Här har du den som jag gjorde ! http://video.google.com/videosearch?q=mtgp-08&sitesearch=

Jag skulle vilja se en back double biceps på dig och din dagsform :P Kan du ordna det ?

Take care

2008-05-18 @ 19:09:03
Postat av: Holge

Fel länk xD http://video.google.com/videoplay?docid=8908277037063313366&hl=sv

2008-05-18 @ 19:10:50
Postat av: Cuttan

När du kör hantelshrugs drar du upp armbågarna också lr bara försöker dra upp vikten med trapz? är de någon större skillnad på dessa två? känns som den första tar lite mera på bakre axlarna också?

Min diet är snart slut, lycka till på din =)

2008-05-18 @ 19:49:52
Postat av: Ederer

ByggareBob=)!

Skicka ett mail till [email protected] , så ska jag se vad jag kan bidra med! (dock haft problem med mailen, men vi gör ett försök)

MVH

2008-05-18 @ 20:49:16
Postat av: Ederer

Holge!

Kul film! tycker dock du har lite väl "hård/skrikig" musik=) , när du ska göra en åt mig får vi diskutera musiken innan hahahah=)

Hmm...Formen visade jag ju nyss! men en back double biceps ska du få imorgon!

MVH

2008-05-18 @ 20:51:47
Postat av: Ederer

Cuttan!

Hoppas du är nöjd med din diet! Tack ska kämpa skiten ur mig själv till tävlingen, LOVAR!!!!!!!

Trapz med hantlar brukar jag alltid börja med raka armar sen i slutet av rörelsen böjer jag armbågen för att kunna komma ännu högre upp och verkligen trycka ihop nacken!!! det har funkat ganska bra faktiskt! sen är det som du säger att även skuldror och baksida axlar får sig en omgång på samma gång!!

Ha de gott!!

2008-05-18 @ 20:55:47
Postat av: Holge

Haha jag vet.. Tyckte det själv faktist, men jag hade inte så många låtar på den datorn :) Filmar ni något då ? =)

2008-05-18 @ 21:03:27
Postat av: Haris

Hur ofta brukar du köra trapz annars & hur många reps osv? =)

Hoppas du inte glömt mitt mail bara, ja börjar bli otåligt nu eftersom ja behöver svar så snabbt som möjligt :D

Takecare!

2008-05-18 @ 22:23:45
URL: http://haaris.blogg.se
Postat av: Matti

Tjenare Johan, här går det som vanligt ser jag! Alltid lika kul att kika in och kolla bilderna och läsa, hoppas dieten går bra för dig!

2008-05-19 @ 00:27:21
Postat av: Ederer

Haris!

förut körde jag trapz ca 2ggr/v ihop med axlar och rygg...Men nu bir det kanske en gång var tredje vecka!

Jo mailet jag vet! men min mail funkar inte så bra, oftast när jag skrivit ner mitt svar (svarar alltid på alla mail) och skickat iväg får jag tillbax "mailerdemon" efter en stund..ganska frustrerande när man suttit och skrivit ett långt svar precis)=
...men kan göra ett försök om en stund

mvh

2008-05-19 @ 11:35:08
Postat av: Ederer

Matti!

Tack som f*n!!!
...1juni börjar dieten och då finns ingen återvändo=) ska gasa på allt jag kan!

Hoppas allt e på topp med dig!!!

MVH

2008-05-19 @ 11:36:50
Postat av: Homan

Tja Johan!
Ser att träningen går bra och önskar dig all lycka i framtiden. Vad blir det för tävling? Sm kanske ;-)?
Ha det bra.
Mvh
Homan

2008-05-19 @ 22:30:07
URL: http://muscleswithstyle.blogspot.com
Postat av: Henke

Tja.
Hoppas allt är bra med dig ? Vi ses och min vän !!

2008-05-20 @ 09:21:21
Postat av: Ederer

Homan!

Tack för orden! dietstart 1juni, inte riktigt bestämmt tävling än men blir en lr flera i höst/vinter..
Men vi kommer säkert stå bredvid varann på linen på scen längre fram, ser jag fram emot, eftersom du är en trevlig person med en grym fysik!!!

Stort lycka till Homan!

Vi ses ;)

2008-05-20 @ 10:00:17
Postat av: Ederer

Henke!

Tjena kompis! får se om jag kommer ner till karlskoga en gång till innan diet start? Hör av mig såna fall!

Take care*

2008-05-20 @ 10:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0