Grått, kallt, trist...MEN!!!

fått två roliga besked idag som kommer slå in inom kort, stolt, glad och lite nervös!!
Därför får denna regndag betyget MVG vilket fall=)

En annan kul grej är att om exakt 13dagar börjar "projekt fixa ederer i form" , något jag ser fram emot grymt mycket, trött på att se ut som en vattenballong i ansiktet av all off season mat...
Vet att det kommer rinna ut massa vatten/kilon redan första dagarna för vi går ut hårt och ökar ;) ;) ,
tur det för jag har några fotojobb osv inbokade i sommar så kul om man kan presentera en hyffsad form alla fall=)

En trevlig kille som brukar skriva till mig frågad om han fick göra en liten "film" av mig, svarade självklart JA så imorgon ska jag lägga upp den här i bloggen, inte sett den själv så ska bli kul=)


Här är en bild på ryggen som du ville se Holge... (Lovar en förbättrad rygg i år)
image682




Take care my friends out there!
///
Ederer


Kommentarer
Postat av: Emilio

Kul att det går bra för dig! fyfan så sjukt nice rygg, ser så brutalt ut:P!

2008-05-21 @ 09:53:01
Postat av: Ederer

Emilio!

stort TACK!! är alltid mig själv...

Kul oxå att du gillade ryggen, men i år är den bättre alla fall enligt coach(?) man får se på dagen D!?

Ha en toppen dag!

2008-05-21 @ 10:03:56
Postat av: Emilio

Det ser jag fram emot, ge gärna besked i tid vilken/vilka tävlingar det blir så man hinner planera in det!

2008-05-21 @ 12:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0