Dag 5 snart över...

Dieten rullar på, -2kg på de första 4dagarna, väger mig nästa gång på lördag och hoppas & tror att det hänt ytterliggare lite tills dess, märks tydligt att allt överflöd av vatten börjar släppa, springer på toan allt the time och svettas som f*n på träningen...
Eftermiddagarna mellan 14-18 är värst, fruktansvärt hungrig då, skriker i hela kroppen efter mat, men jag skulle aldrig vika från diet upplägget, mitt hjärta vinner alltid över hjärnan=)



image697





Tar en dag i taget!
///
Ederer

Kommentarer
Postat av: Danne

En av dom bästa bloggarna det här, riktigt kul att läsa hur du tränar och bilderna är också suveräna :) en fråga, vilken tävling dietar du till och vilka kommer du ställa upp i? LYCKA TILL!!

2008-05-27 @ 23:20:27
Postat av: FRIDA

gött johan, jag står o hejar på det vet du =)
fortsätt fokusera =) may the force be whit you =)

2008-05-28 @ 08:00:29
Postat av: PREDATOR

Inspiration! Inspiration! Inspiration!

2008-05-28 @ 10:03:15
Postat av: Anna

Du e grym:D
kram

2008-05-28 @ 14:20:53
Postat av: Ederer

Danne!

Riktigt kul att höra at du gillar bloggen och även bilderna! It`s real life utan censur hehe=)

Jag kommer som det är tänkt bara köra en tävling kanske 2 i år..Men stor målet är till en tävling! vilken håller jag för mig själv lite till, inte för att vara hemlig utan för jag vill inte säga nått och sen inte dyka upp, lång väg och man vet aldrig hur kroppen kommer må efter vägen? Men jag LOVAR att berätta vilken i god tid innan!!!

Tack för orden Danne!!!! Ha de grymt bra!

MVH

2008-05-28 @ 15:32:28
Postat av: Martin

Johan din blogg är riktig nice och du likaså ;-). Kan man ta del av dina måltider under deffen? Håller själv på och kör nu och vill veta hur mitt står gentemot ditt. Väger 97 och 183, så deffning behövs.

2008-05-28 @ 17:15:58
Postat av: Lisa

Du e riktigt snygg killen!!!

Men det har du säkert hört förr ;)

Vi kommer förövrigt ett gäng och tittar på dig när du ska tävla :D :D
...Om du bara berättar i tid vilken tävling du ska köra hihi -)

2008-05-28 @ 22:38:02
Postat av: Ederer

Martin!

TACK!!!! Blev glad över dina ord=)))

Nja mitt mat schema är "hemligt" jag får inte dela ut det vidare för mitt Team tyvärr, då det är framtaget under lång tid, många års slit för att få fram vad som verkligen funkar! ...men i det stora hela så ligger vi högt på protein, väldigt högt!!! lågt med kolliar och fett, morgon kardio på tom mage varje dag! ...

Lycka till med din deff, blir säker kanonbra!!

MVH

2008-05-29 @ 00:07:56
Postat av: Ederer

Lisa!

Tack tack=) ...
Alltid kul med stöd! LOVAR att säga till i god tid innan vilken tävling det blir!!!

Ha de så bra=)

2008-05-29 @ 00:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0